فجر انرژی خلیج فارس / سهام داران و حاکمیت شرکتی / حاکمیت شرکتی فجر / سامانه رسیدگی به گزارشات و شکایات اشخاص

سامانه رسیدگی به گزارشات و شکایات اشخاص

سامانه جمع آوری و رسیدگی به گزارشات و شکایات  اشخاص ، مبتنی بر الزامات دستورالعمل حاکمیت شرکتی در شرکت فجر انرژی خلیج فارس

  ذی نفعان گرامی

در راستای جاری سازی ماده 11  دستورالعمل حاکمیت شرکتی، شرکت فجر انرژی خلیج فارس اقدام به ایجاد  و راه اندازی سامانه جمع آوری و رسیدگی به شکایات و گزارش های اشخاص در خصوص نقض قوانین و مقررات و نارسایی در شرکت نموده است. شما می توانید گزارش های خود را از طریق پست های  الکترونیکی shekayat@fajrco.com  و zalkhani.a@fajrco.com  (بطور همزمان) برای رسیدگی و دریافت پاسخ ارسال نمائید.

برای ثبت و درج شکایات خود قید نام و نام خانوادگی، شماره تماس جهت ارتباط ، متن گزارش و مستندات الزامی می  باشد.

لازم به ذکر است اطلاعات حساس به صورت کاملاً محرمانه و ایمن نگهداری می شوند.

تمامی شکایات به طور مستقیم توسط تیم مربوطه بررسی می‌شود و در صورت نیاز به تحقیقات بیشتر، موضوع به واحدهای تخصصی ارجاع داده می‌شود. در نهایت، پس از شفاف‌سازی مشکل یا بررسی شکایت، پاسخ به فرد ارسال خواهد شد. هدف این است که تمامی شکایات در کمترین زمان ممکن رسیدگی و حل شوند