اخبار

دومین المپیاد ورزشی درون مجتمعی فجر انرژی آغاز شد

دومین المپیاد ورزشی درون مجتمعی فجر انرژی آغاز شد
از استقبال ۴۰۰ نفری در ثبت نام دومین المپیاد تا انجام ۱۳۸۰ آزمون پیکرسنجی برای کارکنان و خانواده ها در برنامه ورزش فجر انرژی

مراسم افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی درون مجتمعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس بعد از ظهر یکشنبه 16 مهرماه با حضور مدیران و ورزشکاران و خانواده های این شرکت در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد.

سید جمال نوروزی مسئول امور ورزش شرکت فجر انرژی خلیج فارس در حاشیه این مراسم در گفتوگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: اولین دوره المپیاد ورزشی درون مجتمعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس سال گذشته با حضور 348 نفر از کارکنان این شرکت در 9 رشته و به مدت 6 ماه در این شرکت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در اختتامیه اولین المپیاد از 138 مقام آور تقدیر شد، گفت: هدف از برگزاری المپیادهای درون مجتمعی ایجاد روحیه، شادابی، نشاط و انگیزه و همچنین تشویق کارکنان و خانواده ها به ورزش است و در این راستا نیز دومین المپیاد درون مجتمعی فجر آغاز شده است.

نوروزی عنوان کرد: دومین المپیاد ورزشی درون مجتمعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس در 10 رشته و به مدت 6 ماه (از مهر تا اسفند سال 1402) در مجتمع برگزار می شود. پیش بینی ما برای این دوره بیش از 450 نفر بوده است.

مسئول امور ورزش شرکت فجر انرژی خلیج فارس افزود: ما در سال 1401 پیکرسنجی را برای کارکنان این شرکت در مجتمع برگزار کردیم که با توجه به استقبال همکاران بیش از 600 تست برای آنها در مجتمع برگزار شد. همچنین این تست ها در سالن های مختلف شهرستان بندرماهشهر برای خانواده های همکاران نیز برگزار شده که این عدد به بیش از 1350 تست برای خانواده ها میرسد.

وی ادامه داد: همچنین امور ورزش در یک سال گذشته در مسابقات مختلف ملی و منطقه ای شرکت کرده است. یکی از مهمترین آنها اولین دوره مسابقات گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده که در 6 رشته و به مدت 3 روز برگزار شده است؛ 155 نفر از همکاران و خانواده های فجری در این مسابقات به رقابت پرداخته و برای فجر انرژی افتخار آفرینی کردند.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ژیمناستیک فرزندان شرکت فجر انرژی خلیج فارس در مسابقات شهرستان بندرماهشهر رتبه دوم را نیز کسب کردند؛ در کنار حضور در مسابقات، برنامه های مختلف ورزشی اعم از روز ملی کارگر، هفته تربیت بدنی و ... در قالب تقویم ورزشی در سطح مجتمع نیز برگزار شده است.

 


1
رسانه جدید
رسانه جدید

۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۸
تعداد بازدید : ۱,۱۵۱
کد خبر : ۸۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید