اخبار

طبق سنت 11 ساله فجر انرژی:

فجری ها 237 محصول خونی اهدا کردند

فجری ها 237 محصول خونی اهدا کردند
79 نفر از کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس طی 3 روز 237 محصول خونی را اهدا کردند.
اهدای خون به عنوان یک عمل خیرخواهانه علاوه بر فواید جسمی، به روح انسان کمک بسیاری می کند. محققان پزشکی معتقد هستند که اهدای خون می تواند به سلامت قلب و عروق و کبد کمک کند.
 
در کنار این موضوع روانشناسان نیز معتقدند که افراد پس از اهدای خون، احساس کمک به یک فرد ناشناس را داشته و باعث نجات جان او می شوند که این موضوع باعث بالا رفتن سطح بهداشت روانی و احساس رضایت از اهدای خون را به وجود می آورد. 
 
کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس نیز که 11 سال است این سنت بشردوستانه و خیرخواهانه را در سطح مجتمع خود پایه گذاری کرده اند توانستند در سه روز 237 محصول خونی را برای هم نوعان خود اهدا کنند.
 
79 نفر از کارکنان شرکت فجر در 1 تا 3 مرداد ماه سال جاری با حضور در سالن ورزشی ناحیه 2 این شرکت توانستند این مقدار از خون را اهدا کنند. این واحد های خون پس از پالایش و فرآوری، به محصولات گوناگونی تبدیل شده و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.
 
سال گذشته نیز 72 نفر از فجری ها با اهدای 210 محصول خون، از لحاظ میزان مشارکت و مسئولیت پذیری خدمت ارزنده ای را به همنوعان ارایه کرده بودند. برنامه ی اهدای خون بیش از 11 سال است که در سطح شرکت فجر انرژی خلیج فارس انجام می شود


7
6
5
4
3
2
1
 
۳ اَمرداد ۱۴۰۲ ۲۰:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۳۸۵
کد خبر : ۸۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید