اخبار

افتخاری دیگر برای فجری ها/ فجر انرژی زرین بود زرین تر شد

افتخاری دیگر برای فجری ها/ فجر انرژی زرین بود زرین تر شد
شرکت فجر انرژی خلیج فارس به عنوان اولین شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی توانست تندیس زرین ملی مدیریت مالی را کسب کند. این نخستین بار است که یک شرکت در این حوزه به تندیس زرین مدیریت مالی دست پیدا می کند.

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور مدیران مالی و ملی در سالن سران کشور های اسلامی تهران برگزار شد. شرکت فجر انرژی خلیج فارس در این دوره، با ارایه اطلاعات مالی چهار ساله خود، موفق به کسب تندیس زرین مدیریت مالی شده است.

در ارزیابی انجام شده از شرکت ها حدود 36 معیار کلی در نظر گرفته شده که فجر با کسب بالاترین امتیاز ها بر اساس روند 4 ساله خود توانسته به تندیس زرین دست پیدا کند

انطباق گزارشات مالی ارسالی به ذینفعان با استانداردهای حسابداری و قانون تجارت، مدیریت دارایی ها و وصول مطالبات، ارسال به موقع و شفاف اطلاعات مهم و موثر در قیمت بازار سهم کدال بورس از جمله نرخ های فروش محصولات از شاخص های اصلی این ارزیابی است.

شرکت کنندگان در جایزه ملی مدیریت مالی بر اساس امتیاز کسب شده به 7 سطح، تقدیرنامه، گواهینامه یک ستاره، گواهینامه دوستاره، گواهینامه سه ستاره، تندیس بلورین، تندیس سیمین و تندیس زرین دسته بندی شده که شرکت فجر انرژی خلیج فارس توانسته با کسب بالاترین امتیاز به بالاترین سطح یعنی تندیس زرین دست پیدا کند.

لازم به ذکر است که شرکت فجر برای پنجمین بار است که موفق به حضور در این همایش شده و در سال 1396 موفق به دریافت جایزه تندیس سیمین شده است.

گفتنی است که به رسم دیرینه، دو روند رونق و رکود در بازارهای سرمایه را با نمادهای گاو و خرس به تصویر کشیده و همواره گاو شیرده را سمبل اقبال عمومی به بازارهای سرمایه و نماد رونق برشمرده‌اند و اعتقاد بر این بوده که در دوران رکود، این خرس بازار است که عصبانی شده، عنان اختیار از بازار می‌ستاند و شاخص‌ها را به پایین می‌کشد.

به همین منظور پایه اصلی تندیس جایزه ملی مدیریت مالی ایران، نمادی از سر و صورت این گاو خوش یمن و دو شاخ تعبیه شده در آن تداعی کننده تهاجم این گاو به خرس بازار و بیرون راندن آن و نوید دهنده رونق به بازارهای سرمایه طراحی شده است، بنابراین تندیس تقدیمی به حائزین رتبه در جایزه ملی مدیریت مالی ایران با نیت خجستگی شاخ آن گاو خوش یمن برگزیده شده است.

تندیس مالی

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۹۱۲
کد خبر : ۸۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید