اخبار

فجر انرژی بر بام قله گروه انرژی/ شرکت فجر رتبه برتر را در میان 500 شرکت کسب کرد

فجر انرژی بر بام قله گروه انرژی/ شرکت فجر رتبه برتر را در میان 500 شرکت کسب کرد
شرکت فجر انرژی خلیج فارس رتبه اول از نظر شاخص بازده فروش در گروه انرژی و‌ رتبه چهارم از نظر رشد فروش را میان 500 شرکت بزرگ کشور کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز بیست و پنجمین همایش معرفی 100 شرکت برتر کشور (IMI100) با حضور قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران اقتصادی و صنعتی کشور در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد. در این همایش که توسط سازمان مدیریت صنعتی (وزارت صنعت، معدن و تجارت) برپا شده، 100 شرکت برتر کشور با توجه به 33 شاخص سودآوری و فروش از میان 500 شرکت کشور معرفی شدند.
 
شرکت فجر انرژی خلیج فارس به توجه به عملکرد خود در سال مالی 1400 توانسته رتبه برتر را از نظر شاخص بازده فروش در گروه انرژی در میان 500 شرکت بزرگ کشور کسب کند. همچنین فجر با رشد ۲۳۷ درصدی فروش در سال مالی ۱۴۰۰ نسبت سال ۱۳۹۹ توانست رتبه چهارم را در این زمینه کسب کند.
 
شاخص های اندازه و رشد شرکت، سود آوری و عملکرد، بهره وری، صادرات و نقدینگی، بدهی و بازار در این ارزیابی 100 شرکت برتر را در گروه های متعدد مشخص کرده اند.
 
سازمان‌ مدیریت ‌صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده و این رتبه بندی برگرفته از رسالت سازمان با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، کمک می کند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور پیدا کنند.

 


100
100

 100

۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۰۲۲
کد خبر : ۸۲۳

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
0

احسنت به مردان همیشه درصحنه تولید همیشه فجرانرژی خلیج فارس تبریک میگم


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید