اخبار

حضور فجر انرژی در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

حضور فجر انرژی در نمایشگاه بین المللی محیط زیست
مدیران و کارشناسان شرکت فجر انرژی با حضور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست به مذاکره و گفتوگو با شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه پرداخته و از غرفه های این شرکت ها بازدید کرده اند.

به گزارش روابط عمومی، یکشنبه 29 آبان ماه بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های تهران آغاز کرد. شرکت فجر انرژی خلیج فارس به همراه دیگر شرکت های گروه صنایع پتروشیمی در این نمایشگاه حضور دارد. فجر وظیفه تصفیه پساب صنعتی بیش از 20 شرکت منطقه را بر عهده داشته و به عنوان یکی از شرکت های حامی محیط زیست شناخته می شود.

مدیران و کارشناسان شرکت فجر انرژی با حضور در این نمایشگاه به مذاکره و گفت وگو با شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه پرداخته و از غرفه های این شرکت ها بازدید کرده اند. این نمایشگاه که با شعار "محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه" کار خود با مشارکت و حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست آغاز کرده است تا 2 آذر ماه از ساعت 8 تا 15 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست امکانات و تکنولوژی های نوین محیط زیستی در بخش های مدیریت هوا، آب، خاک و دیگر بخش ها، به ویژه محصولات شرکت های دانش بنیان معرفی میشود.

همچنین مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، نظارت و پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، کنترل، اندازه گیری و فناوری های آزمایشگاهی، استاندارد های روز محیط زیست در حوزه هایمختلف، اقدامات زیست محیطی صنایع، مدیریت آب و فاضلاب و سایز زمینه های فنی، مهندسی و فناورانه از مهمترین زمینه های حضور فعالان و علاقه‌مندان در این نمایشگاه خواهد بود.

در روز دوم این نمایشگاه نیز نشست تخصصی تصفیه پساب های صنعتی با املاح بالا(High TDS) با سخنان رئیس مجتمع شرکت فجر انرژی خلیج فارس و با حضور کارشناسان و خبرنگار مرتبط با این حوزه برگزار شد.

در این پنل(اعلان) پس از شرح فرآیند ورود و تصفیه پساب های صنعتی با املاح بالا(High TDS) توسط رییس مجتمع فجر، بر شرح کار مناقصه تصفیه پساب های صنعتی شرکت فجر  و تاکید بر استفاده از فناوری های نوین در این زمینه نیز مروری شد.

در پایان این نشست نیز علی پناه رئیس مجتمع شرکت فجر با تاکید بر اینکه در مناقصه و شرح کار تصفیه پساب صنعتی استفاده از تکنولوژی های جدید باید گنجانده شود و در اولویت باشد تا با انجام این کار برای محیط زیست منطقه یک دستاورد جدید حاصل شود.


نمایشگاه محیط زیست
نمایشگاه محیط زیست
نمایشگاه محیط زیست
نمایشگاه محیط زیست
نمایشگاه محیط زیست
نمایشگاه محیط زیست
نمایشگاه محیط زیست

۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۲
تعداد بازدید : ۷۸۳
کد خبر : ۸۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید