اخبار

فجر انرژی در زمینه HSE باید در منطقه شاخص باشد

فجر انرژی در زمینه HSE باید در منطقه شاخص باشد
مدیرعامل فجر انرژی گفت: ما در زمینه HSE و الزامات آن باید در منطقه شاخص باشیم و تمامی واحدهای فجر در عرصه های مختلف بهداشت، ایمنی و محیط زیست توانمند باشند.

به گزارش روابط عمومی بعد از ظهر(سه شنبه 12 مهر 1401) مراسم بزرگداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی  با حضور مدیرعامل، روسای امور و تعدادی از همکاران در سالن همایش ناحیه 2 برگزار شد.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی در ابتدای این مراسم با تاکید بر اهمیت امور HSE اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با همکاری کارکنان فجر و با همت واحد HSE هیچ حادثه ی جدی در سطح مجتمع نداشتیم. همه کارکنان ما عضو واحد HSE هستند و باید تحت این عنوان ایمن کار باشند.

وی با اشاره به پیام وزیرنفت به مناسبت 7 مهر افزود: پیام وزیر نفت چند بخش اصلی دارد که بر آنها تاکید کرده است؛ از مهمترین بخش های پیام وزیر نفت شناخت مخاطرات، آموزش کلیه کارکنان عملیاتی و از همه مهمتر پیشگیری از حوادث است. وزیر نفت در بخش دیگری از پیام خود به آموزش مهارت های مرتبط با HSE و نکات مهم این حوزه اشاره کرده و آن را برای همه یک امر حیاتی دانست.

مدیرعامل بیان کرد: از زمان راه اندازی و آغاز به کار شرکت فجر تاکنون ما خوشبختانه حوادث کمی را تجربه کرده ایم که این کم بودن برای ما زیاد است و  باید با این تفکر HSE را مدیریت کنیم. کسب اطلاعات و آموزش در حوزه ایمنی برای ما به صورت یک فرهنگ باید نهادینه شود.

وی ادامه داد: ما در زمینه HSE و الزامات آن باید در منطقه شاخص باشیم و توجه بیشتر به تجهیزات این حوزه داشته با نگهداری و تعمیر آنها را در مدار سرویس نگه داریم. تمامی واحدهای فجر باید در عرصه های مختلف بهداشت، ایمنی و محیط زیست توانمند باشند.

زال خانی در پایان خاطرنشان کرد: ایمن بودن سایر شرکت های منطقه به ایمن بودن و استمرار تولید شرکت ما بستگی دارد. ما باید شعار "هر اتفاق قابل پیشگیری است" را سرلوحه کار خود قرار داده و به آن عمل کنیم.

در ادامه این آیین از واحد ها و نفرات نمونه HSE تقدیر و تشکر شد. این افراد براساس مدل 270 درجه و سه منظر رفتار، شایستگی و نتایج عملکری از دیدگاه HSE ارزیابی و امتیاز بندی گردیده و نفرات برتر شناسایی شده اند. 

این موضوع در راستای ایجاد محیطی پویا و بی خطر برای کارکنان و جلوگیری از بروز آسیب های جسمی بر اثر حوادث احتمالی، بهبود شرایط تولید و حفظ تجهیزات است. این مراسم هر ساله 7 مهر ماه به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی در شرکت فجر انرژی برگزار می شود.

همچنین در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت  به همراه تعدادی از روسای امور ، از ایستگاه آتش نشانی ناحیه 2 بازدید کرده و ضمن دیدار چهره به چهره روز آتش نشانی و ایمنی را به همه کارکنان تبریک گفتند.

 

7 مهر

 

 

7مهرر

 

7 مهررر

 

7 مهررررر

 


۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۰۰۲
کد خبر : ۸۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید