اخبار

کارکنان شرکت فجر انرژی با مشارکت بالا، نمایندگان خود را انتخاب کردند

کارکنان شرکت فجر انرژی  با مشارکت بالا، نمایندگان خود را انتخاب کردند
کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس با مشارکت 67 درصدی نمایندگان خود را انتخاب کردند؛ نماینده واحد کار و خدمات اشتغال ناظر بر این انتخابات این رویداد را تجربه ای کامل، شفاف، مطمئن و دربرگیرنده توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، انتخابات کارکنان قرارداد مستقیم (رسمی، مدت معین و مدت موقت) و ارکان ثالث(پیمانکاری) این  شرکت، روز دوشنبه 29 فروردین ماه 1401 با حضور نماینده اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

انتخابات برای کارکنان قرارداد مستقیم بر اساس دستورالعمل و روش مشخص شده و به صورت آنلاین و برای کارکنان ارکان ثالث به صورت بر خط و حضوری برگزار شد و در مجموع 763 نفر از کارکنان شرکت فجر انرژی در این انتخابات شرکت و رای خود را به صندوق انداختند.

  انتخابات نماینده کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس با مشارکت 67 درصدی کارکنان توانست به حدنصاب رسیده و دو نماینده این شرکت مشخص و معرفی شدند.

مکی نجفی پور نماینده واحد کار و خدمات اشتغال که در تمام مدت برگزاری ناظر انتخابات بوده، از نحوه برنامه ریزی و برگزاری همزمان به صورت الکترونیکی و دستی اظهار رضایت کرده و شکل برگزاری این رویداد را تجربه ای کامل، شفاف، مطمئن و دربرگیرنده توصیف کرده است.

ویژگی مهم این دوره از انتخابات برگزاری الکترونیکی و امکان حضور حداکثری همکاران است، به نحوی که کارکنانی که در مرخصی، ماموریت و استراحت بوده اند، نیز به طور فعال در این رویداد مشارکت کرده و رای خود را ثبت کرده اند. نتایج این دوره نیز، پس از تایید واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه به شرکت ابلاغ شده و دو نماینده، منتخب می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

انتخابات فجر

انتخابات فجر
انتخابات فجر
انتخابات فجر


انتخابات فجر
انتخابات فجر

انتخابات فجر

انتخابات فجر
انتخابات فجر

 

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۹۶۱
کد خبر : ۷۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید