اخبار

مدیرعامل فجر انرژی:

اعتبار منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود

اعتبار منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود
زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در آیین بزرگداشت روز منابع انسانی گفت: اعتبار واحد منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود و دیگر واحدها نیز بخشی از منابع انسانی باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز ( شنبه 27 فروردین 1401) آیین بزرگداشت روز منابع انسانی با حضور مدیرعامل و کارکنان این امور  در سالن همایش ناحیه 2 برگزار شد.

علی زال خانی در این مراسم با تاکید بر اینکه انسان تنها موجودی است که توان تغییر بدون از میان رفتن را دارد و منابع انسانی به این دلیل اهمیت پیدا میکند که انسان پویا است و قابلیت آموزش، پرورش و تسلط بر ابزار ماشین را دارد؛ اظهار داشت: اعتبار واحد منابع انسانی باید از محدوده امور اداری خارج شود و دیگر واحدها نیز بخشی از منابع انسانی باشند.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تاکید بر اینکه منابع انسانی نباید زیر بار نیروهای ناتوان برود، افزود: نیروی انسانی برای کسب تجربه و ارتقا باید از بهترین خوراک های مادی و روحی و رفاهیات برخوردار باشد. تمامی واحدها در امور منابع انسانی شریک هستند و راز موفقیت این واحد این است که باید در کل گستره شرکت فعالیت کند و از اداره خاص به کل مجموعه سرایت کند.

وی در پایان  با تاکید بر لزوم به کارگیری نیروهای توانمند و با شایستگی حداکثری، خاطرنشان کرد:  تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون پتروشیمی بندرامام و تعدادی از نیروهای روزمزد خود را پس از ارزیابی و مصاحبه های فنی که همه آنها بومی شهرستان و استان هستند جذب کردیم.

در این جلسه تعدادی از حضار به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.


6
5
4
3
2
1
رسانه جدید
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۵۷۷
کد خبر : ۷۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید