اخبار

نمایی از بیست سال حمایت شرکت فجر انرژی از صنایع ایرانی

نمایی از بیست سال حمایت شرکت فجر انرژی از صنایع ایرانی
شرکت فجر انرژی خلیج فارس در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی 8 تفاهم نامه با شرکت های ایرانی امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخلی در صنعت پتروشیمی به مدت 3 روز از دوشنبه 2 اسفند ماه در جزیره کیش بر پا شد.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور فعال در این نمایشگاه به گفتگو با شرکت های فعال ایرانی و بازدید از غرفه آنها پرداخته است.  در روز دوم سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، 8 تفاهم نامه با شرکت های مختلف ایرانی امضا کرده است.

این تفاهم نامه ها با شرکت های پالایه سازان فرآیند توس، کاوش صنعت توس، فناوری حرارت، غشاگستر دالاهو، پرتو صنعت پاژ، فرادید توربو صنعت، صنایع لاستیکی جاویدان کشپار توس و بازرگانی اطلس سرام کویر منعقد شده است.

8 تفاهم نامه شرکت فجر انرژی خلیج فارس در زمینه های ساخت مبدل های حرارتی، ساخت فیلترهای ممبران از نوع SW و BW ، ساخت قطعات لاستیکی، از ساخت قطعات و اتصالات توربین گاز، ساخت کمپرسورهای سانتریفیوژ اینتگرال گییر ( چرخ دنده یکپارچه) و ساخت سرامیک های محفظه احتراق توربین های گازی مورد نیاز این شرکت است.

عبدالله علی پناه رئیس مجتمع شرکت فجرانرژی در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها تاکید کرد: ما در شرکت فجر انرژی خلیج فارس همواره تلاش کرده‌ایم سنگر به ‏سنگر و واحد به واحد، داخلی‌سازی را انجام دهیم.‏

 گفتنی است که شرکت فجر انرژی خلیج فارس در دو دوره قبلی این نمایشگاه با انعقاد 8 تفاهم نامه با شرکت های ایرانی و تکیه بر باور داخلی توانسته بود بیش از 700 قطعه و 13 نوع ماده شیمیایی را بومی سازی کرده و از خروج بیش از 10 میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کند. همچنین این تفاهم نامه ها باعث صرفه جویی یک هزار میلیاردی فجر در هزینه های خود شده بود.

12

4
3
2

1

۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۴۲
تعداد بازدید : ۲,۲۹۳
کد خبر : ۷۳۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید