اخبار

فجر آماده عرضه محصولات خود در خارج از منطقه است

فجر آماده عرضه محصولات خود در خارج از منطقه است
زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تاکید بر اینکه عمده محصولات فجر دارای گواهینامه های کیفی هستند، گفت: فجر در زمینه های مختلف ​ظرفیت استفاده نشده ​ای دارد که میتوان آن را به مشتریان خارج از منطقه یا کشور عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز ( یکشنبه 3 بهمن 1400) هیئت ارشد معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از شرکت فجر انرژی خلیج فارس بازدید کردند.

این هیئت  که  به دعوت انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حضور پیدا کرده بودند، در کنار بازدید از  مجتمع  ناحیه 1 فجر و آشنایی با محصولات این شرکت، در بخش GIS نیروگاه این ناحیه نیز حضور یافته و با نحوه توزیع برق و ظرفیت های خالی موجود در فجر آشنا شدند.

علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در جمع این هیئت دیپلماسی اظهار کرد: فجر انرژی علاوه بر تامین پایدار و مستمر سرویس های حیاتی  صنایع عظیم  منطقه،  ظرفیت استفاده نشده  ای دارد که میتوان آن را به مشتریان خارج از منطقه یا کشور عرضه کرد.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده از این ظرفیت می تواند ارزش افزوده ای را برای همه مردم کشور در پی داشته باشد. عمده محصولات شرکت فجر دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و گواهینامه های کیفی بین المللی نظیر GC-MARK  را دریافت کرده اند.


هیئت وزارت خارجه
هیئت وزارت خارجه

۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۱۹۱
کد خبر : ۷۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید