اخبار

فجر انرژی برای هفتمین سال پیاپی گواهینامه GC MARK را دریافت کرد

فجر انرژی برای هفتمین سال پیاپی گواهینامه GC MARK را دریافت کرد
شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای هفتمین سال پیاپی گواهینامه (GC MARK) را برای سه محصول مایع آرگون، اکسیژن و نیتروژن دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی، شرکت فجر انرژی خلیج فارس با توجه به راهبردهای تدوین شده و تاکید بر ارتقا و افزایش کیفیت محصولات، سعی دارد کیفیت محصولات را برای مشتریان تضمین کند.

GC MARK یکی از این گواهینامه هایی است که شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای سه محصول مایع خود یعنی آرگون، اکسیژن و نیتروژن دریافت میکند. این شرکت امسال برای هفتمین سال پیاپی گواهینامه GC MARK را برای محصولات دریافت کرده تا علاوه بر تضمین کیفیت محصول، خود را با استانداردهای جهانی انطباق دهد.

شرکت فجر هر ساله با برگزاری ممیزی های متعدد در حوزه کیفیت محصول خود و با بررسی فرآیند تولید توانسته این گواهی ارزشمند را کسب کند؛ این گواهی در اصل الزامات استانداردی کارخانه در قبال ذی نفعان و مشتریان بوده که به کسب و ارائه آن، کیفیت محصولات خود را ضمانت میکند.

گفتنی است که استانداردهای هوشمندانه GC-Mark و معیارهای شفاف آن پایه های مستحکمی برای ایجاد اعتماد فروشنده و مشتریان است؛ GC-Mark تاییدیه اختیاری محصولات و خدمات بوده و اخذ آن نیازمند رعایت الزامات و قوانین مرتبط آن است. GC-mark ها با دارا بودن تاییدیه از اتحادیه اروپا در واقع مکمل استانداردهای حوزه سیستم مدیریت کیفیت هستند.

لازم به ذکر است که شرکت فجر انرژی خلیج فارس این سه محصول مایع (آرگون، اکسیژن و نیتروژن) را در بازار بورس انرژی عرضه می کند. همچنین این سه محصول به بصورت گازی نیز در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

جی سی مارک

 


جی سی مارک
جی سی مارک
جی سی مارک


۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۳۶۷
کد خبر : ۷۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید