اخبار

در مجمع فوق العاده فجر تصویب شد:

افزایش ۳ برابری سرمایه سهام بفجر

افزایش ۳ برابری سرمایه سهام بفجر
در مجمع فوق العاده شرکت فجر انرژی خلیج فارس تصویب شد سرمایه سهم بفجر از 6500 میلیون ریال به 19500 میلیون ریال افزایش پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز مجمع عمومی فوق العاده بفجر برای افزایش سرمایه این سهم، با حضور ارکان مجمع و به ریاست افشار سرکانیان  و حضور 61 درصدی سهامداران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن همایش ‏گروه ‏پتروشیمی خلیج فارس و به صورت برخط و حضوری برگزار شد.‏
علی زال خانی در پایان این مجمع اظهار کرد: امروز خوشبختانه پس از کسب مجوز از سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس و طبق اظهار نظر حسابرس مستقل و سایر ناظرین محترم ما موفق شدیم مجمع افزایش سرمایه شرکت فجر انرژی خلیج فارس را برگزار کنیم .
مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس بیان کرد: در این مجمع مصوب شد که سرمایه این شرکت از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش داده شود که این موضوع تاثیر بسزایی در سودآوری سال های آینده خواهد داشت.
وی افزود: از دیگر موضوعات مهم و سود آور برای سهامداران افزایش نرخ محصولات ما است؛ طبق مصوبه شورای رقابت ما هر ساله و براساس عملکرد سال قبل، افزایش نرخی را بر اساس میانگین بازده وزنی شرکت های مشتری ما خواهیم داشت.
زال خانی با اشاره به اینکه فرمول اصلاح قیمت محصولات یوتیلیتی دچار تغییر شده و نواقص آن برطرف شده است، ادامه داد: خوشبختانه به ما مجوز داده شده که طبق فرمولی که شورای رقابت به شرکت ملی صنایع پتروشیمی ابلاغ کرده و این شرکت به ما داده، نرخ محصولات خود را افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در پایان خاطرنشان کرد: افزایش نرخ محصولات ما سود قابل توجهی برای سهامداران و شرکت و همچنین بازدهی و راندمان خوبی برای آن خواهد داشت.
لازم به ذکر است که مجمع عمومی عادی سالیانه بفجر برای سال مالی منتهی به ‏اسفند ‏‏1399 در تاریخ 28 تیر ماه سال جاری نیز برگزار شده و در آن مجمع تصویب شده بود که سرمایه سهم بفجر افزایش پیدا کند.
۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۸:۴۳
تعداد بازدید : ۲,۹۴۲
کد خبر : ۷۱۴

نظرات بینندگان

کاربر ۱
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
1
4

سلام در بالا گفته شده که افزایش سرمایه شرکت فجر در سودآوری شرکت تأثیر بسزایی دارد، اما چگونه مؤثر است بیان نشده، لطفاً سایت شرکت فجر، جداگانه در سایت یا همین جا چگونگی آن را بیان کند. با تشکر

ناشناس
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
0

سلام نتوانستم رمز جدید بگیرم اطلاعات در سامانه سجام ثبت است حق تقدم برایم بفرستید صادقی

سلمان داشاد
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
0
0

لطفا بفرمایید در خصوص نحوه دریافت حق تقدم چکار باید کرد


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید