اخبار

کاشت ۱۰۰ نهال مثمر در بندرماهشهر به همت فجری‌ها

کاشت ۱۰۰ نهال مثمر در بندرماهشهر به همت فجری‌ها
مدیران و کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس به مناسبت هفته درختکاری 100 نهال مثمر را در سطح شهرستان بندرماهشهر کاشتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز مراسم کاشت ۱۰۰ نهال مثمر با حضور مدیران و کارکنان فجر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بندرماهشهر و فرمانده بسیج صنایع پتروشیمی برگزار شد.
 
این مراسم به مناسبت هفته درختکاری و به همت پایگاه بسیج شرکت فجر انرژی خلیج فارس و با همکاری انجمن دیده بان انرژی پاک فجر در پارک لاله بندرماهشهر برگزار آغاز شد؛ در این مراسم به صورت نمادین 30 نهال مثمر توت و حنا در پارک لاله کاشته شد.
 
فجر انرژی خلیج فارس بیش از 41 هزار متر مربع فضای سبز دارد که هر ساله این فضا در حال افزایش بوده است. در این فضای سبز بیش از 32 گونه درخت و درختچه، 20 گونه گیاه فصلی و 10 گونه گیاه آپارتمانی وجود دارد که بر اساس سازگاری با آب و هوای گرم و مرطوب وزمین شوره‌زار منطقه و متناسب با معماری محیطی و طراحی فضا انتخاب شده‌اند.
 
 از این فضای سبز محصولات زیادی برداشت می‌شود به طوریکه سال جاری از نخل‎‌های فضای سبز این شرکت 14 تن خرما برداشت شده و در میان کارکنان این شرکت توزیع شده است. همچنین شرکت فجر انرژی خلیج فارس طی سال های گذشته نیز بیش از 2100 نهال به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرماهشهر اهدا کرده است.
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۱:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۹۷۱
کد خبر : ۶۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید