اخبار

توسعه همکاری های بانک ملت و شرکت فجر

توسعه همکاری های بانک ملت و شرکت فجر
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه بازدید از شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: امروز نشستی در راستای افزایش تعامل مابین بانک ملت و شرکت فجر انرژی خلیج فارس با مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت داشته ایم که قرار شد همکاری های این دو سازمان افزایش پیدا کند.
به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت به همراه هیئت مدیره این بانک با حضور در شرکت فجر از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند.
علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در ابتدا با معرفی این شرکت و تشریح فعالیت‌های آن خواستار توسعه همکاری دو جانبه در زمینه مبادلات و تسهیلات پولی شد.
مدیرعامل بانک ملت در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: بانک ملت به عنوان بانک تامین کننده مالی شرکت های بزرگ نفتی از جمله پتروشیمی ها است که ما در این راستا امروز در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حضور پیدا کرده تا از چند شرکت های بزرگ بازدید کنیم.
وی با اشاره به تامین مالی شرکت های پتروشیمی توسط بانک ملت افزود: همچنین امروز نشستی در راستای افزایش تعامل مابین بانک ملت و شرکت فجر انرژی خلیج فارس با مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت داشته ایم که قرار شد همکاری های این دو سازمان افزایش پیدا کند.


بانک ملت
بانک ملت
بانک ملت
بانک ملت

۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۶۳۰
کد خبر : ۶۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید