اخبار

پتروشیمی فجر موفق به دریافت گواهینامه مدیریت سبز گردید.

پتروشیمی فجر موفق به دریافت گواهینامه مدیریت سبز گردید.
پتروشیمی فجر موفق به دریافت گواهینامه مدیریت سبز از انجمن مدیریت سبز ایران گردید.
این جایزه براساس مدل ایرانی مدیریت سبز میباشد که پس از ارزیابیهای انجام شده از سازمانها،به فعالیتهای آنها در راستای حفظ منابع زیست محیطی،مدیریت منابع انسانی،تعامل با جامعه و انجام کار به روش سیستمی امتیاز تعلق میگیرد و در صورت کسب امتیازهای لازم گواهی مدیریت سبز به سازمان موفق اعطا می گردد.


هم اکنون پتروشیمی فجر با برگزاری کلاسهای آموزشی،تشکیل کارگروههای تخصصی،ارزیابی داخلی و ارتقای روشهای سیستمی در سال جاری توانسته ،با دو پله صعود نسبت به سال گذشته،موفق به دریافت گواهی تعهد سبز-سطح 1 نایل شود و جزء معدود شرکتها در سطح کشور باشد که به این گواهینامه دست یافته اند.
پتروشیمی فجر موفق به دریافت گواهینامه مدیریت سبز از انجمن مدیریت سبز ایران گردید. به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر،این شرکت در چهارمین دوره جایزه مدیریت سبز انجمن مدیریت سبز ایران شرکت نموده و با کسب امتیازهای لازم مفتخر به دریافت گواهینامه سطح یک تعهد سبز گردید. این جایزه براساس مدل ایرانی مدیریت سبز میباشد که پس از ارزیابیهای انجام شده از سازمانها،به فعالیتهای آنها در راستای حفظ منابع زیست محیطی،مدیریت منابع انسانی،تعامل با جامعه و انجام کار به روش سیستمی امتیاز تعلق میگیرد و در صورت کسب امتیازهای لازم گواهی مدیریت سبز به سازمان موفق اعطا می گردد. هم اکنون پتروشیمی فجر با برگزاری کلاسهای آموزشی،تشکیل کارگروههای تخصصی،ارزیابی داخلی و ارتقای روشهای سیستمی در سال جاری توانسته ،با دو پله صعود نسبت به سال گذشته،موفق به دریافت گواهی تعهد سبز-سطح 1 نایل شود و جزء معدود شرکتها در سطح کشور باشد که به این گواهینامه دست یافته اند. گفتنی است پتروشیمی فجر _به عنوان تامین کننده یوتیلیتی مورد نیاز شرکتهای پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی-دارای واحدهای فرایندی تولید برق،بخار،هوای فشرده،نیتروژن ،اکسیژن وآرگون بوده و واحد های تصفیه آب و پساب صنعتی آن نیز با ظرفیتهای بالا بطور شبانه روزی فعال می باشند.
۹ اسفند ۱۳۸۸ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴۹۰
کد خبر : ۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید