اخبار

هشتمین کارگروه پسآب هلدینگ خلیچ فارس در فجر برگزار شد

هشتمین کارگروه پسآب هلدینگ خلیچ فارس در فجر برگزار شد
هشتمین جلسه کارگروه پسآب هلدینگ خلیچ فارس در شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور کارشناسان هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی تندگویان و شرکت های فجر و مبین انرژی در سالن کنفرانس فجر ناحیه 2 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فجر، صبح امروز هشتمین جلسه کارگروه پسآب هلدینگ خلیچ فارس با حضور کارشناسان این هلدینگ و پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی تندگویان و شرکت فجر انرژی و مبین انرژی  در سالن کنفرانس فجر ناحیه 2 برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کارشناسان یک شرکت دانش بنیان که در زمینه تصفیه پسآب های شور فعال است خود را به حاضرین معرفی کرده و ظرفیت‌های خود را به منظور همکاری با این مجموعه بیان کردند. در ادامه این جلسه امکان سنجی برای دریافت و تصفیه پسآب شرکت پتروشیمی تندگویان توسط شرکت فجر انرژی خلیج فارس بررسی شد.

 کارگروه پسآب هلدینگ خلیچ فارس به منظور بررسی مشکلات پسآب مجتمع های پتروشیمی بندرماهشهر و عسلویه 2 سال پیش در این هلدینگ تشکیل شده است. این کارگروه شامل شرکت های پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی تندگویان و شرکت فجر انرژی و مبین انرژی است.

واحد پسآب فجر شامل دو تصفیه خانه بوده که پسآب‌های صنعتی و بهداشتی شرکت‌های منطقه را دریافت، تصفیه و از ورود پسآب های خارج از محدوده استاندار های ذکر شده به خوریات ارزش مند منطقه جلوگیری کرده و قسمتی از آن را برای مصارف فضای سبز منطقه ارسال می‌کند؛ در واقع این واحد مانند سدی قدرتمند در برابر ورود پسآب آلوده به محیط زیست منطقه عمل می کند.

 

 

۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۹۰۱
کد خبر : ۶۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید