اخبار

مدیرعامل فجر: بروز شدن دانش کارکنان از ضرورت های سازمان است

مدیرعامل فجر: بروز شدن دانش کارکنان از ضرورت های سازمان است
غلامعلی زال خانی مدیرعامل فجر انرژی خلیج فارس در جلسه هم اندیشی شورای راهبری گفت: بروز شدن دانش کارکنان از ضروریات روز سازمان است.

به گزارش روابط عمومی فجر، جلسه هفتگی هم اندیشی شورای رهبری فجر انرژی خلیج فارس با حضور مدیرعامل و روسای واحدهای عملیاتی ظهر سه شنبه 16 دی ماه در سالن همایش ناحیه 2 فجر برگزار شد.

غلامعلی زالخانی گفت: در هرم استراتژی شرکت ارکان توانمندسازی و سودآوری بر پایه یادگیری و رشد گذاشته شده است؛ اگر آموزش درست انجام شود ما به اهداف اصلی خود دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش باید فراگیر باشد و دقت ویژه‌ای به آن شود، افزود: آموزش می‌تواند به گونه‌ای باشد که بازدید، برگزاری کلاس‌ها و ماموریت بوده و همه سطوح سازمان را در برگیرد.

زال خانی با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: نیازسنجی‌های آموزشی در زمینه‌های فنی و غیرفنی باید به روز باشد؛ یادگیری باید براساس نیاز سازمان باشد تا به تبع آن سرجمع برای همه کارکنان شود.

وی بیان کرد: مهم این است که یاد بگیریم و حوادث گذشته دیگران برای ما تکرار نشود، ما نباید تجربه دیگران را مجدد تجربه کنیم. کارکنان اطلاعات و آموخته‌های خود را با دیگر همکاران خود به اشتراک گذاشته و داده‌ها را به یک دیگر منتقل کنند.

در ادامه مدیرعامل فجر انرژی خلیج فارس با ارائه پرسش و پاسخ‌هایی از شرکت‌کنندگان به بحث و گفت‌وگو در زمینه تجربیات و توانایی و امکانات کافی برای برگزاری دوره و میزان بازده این دوره‌ها پرداخت.

در این جلسه تعدادی از روسای واحدها به بیان گزارشی از نحوه برگزاری دوره‌‌ی آشنایی با ایزولاسیون دستگاه‌ها و ضرورت آن در صنعت و دوره‌های پرداختند.

دوره آشنایی با ایزولاسیون دستگاه‌ها مهر ماه سال جاری با سرفصل‌های مفهوم ایزولاسیون، چرایی ایزولاسیون، چگونگی ایزولاسیون و چگونگی برداشتن آن برگزار شده است.

 

رهبری

۱۸ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۳۸
تعداد بازدید : ۹۴۰
کد خبر : ۵۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید