اخبار

هشتمین دوره مسابقات قرآنی فجر انرژی برگزار شد

هشتمین دوره مسابقات قرآنی فجر انرژی برگزار شد
هشتمین دوره مسابقات قرآنی حفظ و قرائت قرآن کریم در سه بخش فرزندان، همسران و بانوان شاغل و کارکنان فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فجر، هشتمین دوره مسابقات مقدماتی حفظ و قرائت قرآن کریم در سه بخش  فرزندان، همسران ، بانوان شاغل و کارکنان فجر انرژی خلیج فارس از دوشنبه ۹ دی ماه به مدت ‌۲ روز با حضور بیش از 100 شرکت کننده برگزار شد.

بخش کارکنان این مسابقات با 23 شرکت کننده در نماز خانه ناحیه 2 فجر انرژی، بخش همسران و بانوان شاغل با 30 شرکت کننده و فرزندان با 52 شرکت کننده در خانه فرهنگ فجر واقع در شهرک بعثت برگزار شده است.

لازم به ذکر است که پنجمین دوره مسابقات قرآنی فجر انرژی برای فرزندان در رده سنی 5 تا 18 سال بوده که با استقبال فراوان فرزندان کارکنان فجر انرژی همراه بوده است؛ هفتمین دوره مسابقات قرآنی فجر نیز سال گذشته با حضور 97 شرکت کننده در بخش شفاهی و 72 شرکت کننده در بخش کتبی در مجموعه فجر انرژی خلیج فارس برگزار شده است.

نفرات اول تا سوم این مسابقات برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات اذان، حفظ، قرائت قرآن کریم،  مفاهیم نهج البلاغه و مهدویت صنایع پتروشیمی کشور که بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد به دبیرخانه این مسابقات معرفی می‌شوند.


مسابقات قرآنی
مسابقات قرآنی
مسابقات قرآنی
مسابقات قرآنی

۱۰ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۷۶۱
کد خبر : ۵۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید