اخبار

بازدید دانشجویان از پتروشیمی فجر

بازدید دانشجویان از پتروشیمی فجر
تعداد 40 نفر از دانشجویان رشته برق و الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از پتروشیمی فجر دیدن نمودند .
این دانشجویان از بخشهای مختلف واحد تصفیه آب بازدید به عمل آوردند و با توضیحات کامل کارشناسان در جریان نحوه تصفیه صنعتی واحدآب قرار گرفتند .
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر، مهمانان بازدید کننده علاوه بر آشنایی با قسمتهای پیش تصفیه و بخش اسمز معکوس ، با روشهای آزمایش آبهای صنعتی و همچنین انواع دستگاههای آزمایشگاهی آشنا شدند.
گفتنی است شرکت پتروشیمی فجر ، واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام ، تامین یوتیلیتی مجتمع های اطراف را بر عهده دارد و طرح های توسعه آن نیز در حال پیشرفت می باشد .
بازدید دانشجویان از پتروشیمی فجر تعداد 40 نفر از دانشجویان رشته برق و الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از پتروشیمی فجر دیدن نمودند . این دانشجویان از بخشهای مختلف واحد تصفیه آب بازدید به عمل آوردند و با توضیحات کامل کارشناسان در جریان نحوه تصفیه صنعتی واحدآب قرار گرفتند . به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر، مهمانان بازدید کننده علاوه بر آشنایی با قسمتهای پیش تصفیه و بخش اسمز معکوس ، با روشهای آزمایش آبهای صنعتی و همچنین انواع دستگاههای آزمایشگاهی آشنا شدند. گفتنی است شرکت پتروشیمی فجر ، واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام ، تامین یوتیلیتی مجتمع های اطراف را بر عهده دارد و طرح های توسعه آن نیز در حال پیشرفت می باشد .
۱ دی ۱۳۸۸ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۹۲
کد خبر : ۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید