اخبار

ممیزی گواهی انطباق محصولات نیتروژن و آرگون در پتروشیمی فجر

ممیزی گواهی انطباق محصولات نیتروژن و آرگون در پتروشیمی فجر
گواهینامه انطباق این اطمینان را به مشتریان می دهد که مبتنی بر الزامات استاندارد و خواسته های مشتریان، محصول با کیفیت مطلوب تحویل آنها میشود.

محمدعلی محسنی رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی راهبردی پتروشیمی فجر در گفتگو با روابط عمومی گفت: این شرکت بمنظور جلب رضایت مشتریان، فرآیند ممیزی گواهی انطباق محصول برای دو محصول حیاتی " نیتروژن و آرگون "  را در دستور کار خود قرار داده است. بهمین علت، روز 28 فروردین ماه فرآیند ممیزی مراقبتی برای اخذ مجدد گواهینامه انطباق محصول از سوی شرکت DQS به نمایندگی این شرکت در ایران و برای سومین سال انجام شد.

محسنی ادامه داد: در این ممیزی علاوه بر  اینکه فرآیندها و دستورالعمل های تولید محصول آرگون و نیتروژن مورد ارزیابی قرار گرفت، آن دسته فرآیندهای سازمان که بر روند تولید دو محصول تاثیر گذار هستند ( مانند فرآیند خرید ، انبارش ، شکایت مشتریان، پایش رضایت مشتریان، فروش محصولات، نگهداری و تعمیرات، کالیبراسیون و آزمایشگاه ) نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
رییس مرکز مطالعات افزود: گواهینامه یاد شده، این اطمینان را به مشتریان می دهد که مبتنی بر الزامات استاندارد و خواسته های مشتریان، محصول با کیفیت مطلوب تحویل آنها میشود.
پس از انجام ارزیابی، سر ممیز در جمع بندی خود توصیه اخذ مجدد گواهینامه برای محصولات مذکور را اعلام نمودند و بر فرآیندهای شرکت پتروشیمی فجر برای تولید این محصولات صحه گذاری نمودند.

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵
تعداد بازدید : ۸۵۹
کد خبر : ۵۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید