اخبار

گردهمایی پتروشیمی فجر با مشتریان

گردهمایی پتروشیمی فجر با مشتریان
گردهمایی مشتریان پتروشیمی فجر برای آشنایی دقیقتر با فعالیت ها و کار ویژه واحدهای تولیدی و خدماتی و هم اندیشی با مدیران و کارشناسان شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر، مشتریان شرکت که عمدتا" 31 شرکت پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هستند،درنظرسنجی های سالانه درخواست برگزاری نشست های تخصصی در محل شرکت و آشنایی عمیق تر با فرایندهای تولید،اطلاع از بهبودهای انجام شده ،بیان چالش های طرفین و  بررسی دیدگاههای مدیریتی و فنی را مطرح کرده اند.

بر همین اساس،مطابق با برنامه های راهبردی شرکت،امور بازرگانی پتروشیمی فجر برنامه ریزی و هماهنگی تشکیل یک گردهمایی مشترک با هدف پاسخ به نیازها و انتظارات مشتریان برگزار کرد.

در این نشست، که دوشنبه ششم اسفند ماه در محل سالن همایش شرکت برگزار شد،58 نفر از رده های مدیریتی، میانی و کارشناسی بخش های مختلف و مرتبط صنایع دریافت کننده تولیدات و خدمات دعوت شده و مطابق برنامه زمان بندی با راهبردها، فرایندها و فعالیت ها و طرح های اجرا شده و در دست انجام بمنظور حفظ پایداری تولید برای رضایت مشتریان آشنا شدند.

غلامعلی زال خانی مدیرعامل پتروشیمی فجر درآیین افتتاح این گردهمایی با بیان اینکه این شرکت هیچگاه خود را جدای از مشتریان ندانسته و نمی داند، بر ضرورت شنیدن صدای مشتری تاکید و اظهار کرد شرکت پتروشیمی فجر که وظیفه ارایه سرویس های حیاتی منطقه را بعهده دارد، علاوه بر روش های کسب نظرات مشتری در قالب نظرسنجی و دریافت شکایت کیفی و کمی محصول، یک تیم  در سطح مدیریت ارشد سازمان  هر ساله با حضور در محل کار مشتریان برای افزایش تعامل و همکاری با آنها گفتگو می کند.

مدیرعامل پتروشیمی فجر در ادامه به برنامه های کلان شرکت برای پایداری تامین برق،برنامه های بهبود در محصولات واحدهای تصفیه آب،تولید اکسیژن،بهبودهای واحدهای تصفیه پساب اشاره نمود و از مشتریان خواست که نقاط قوت و همچنین نکات قابل بهبود شرکت را  منعکس کنند تا بهبود مستمر ادامه یابد.

گزارش روابط عمومی می افزاید در ادامه این گردهمایی،مطابق جدول برنامه ریزی  انجام گرفته ،مشتریان در قالب  سه گروه واحدهای عملیاتی را مورد بازدید قرار دادند.

در این بازدید که با توضیحات کارشناسان شرکت همراه بود، در محل واحدهای بهره برداری به پرسش و پاسخ با روسا و کارشناسان واحد ها پرداختند.

همچنین در مرحله پایانی گردهمایی،که بعد از ظهر همان روز انجام گرفت، حسن نصیری رییس نیروگاه ناحیه یک ، عباس ذوق رییس واحد تصفیه آب ناحیه دو ، ایمان مردی رییس واحد تفکیک هوای ناحیه دو و مهدی شبانپور رییس واحدهای تصفیه پساب، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد واحدها، به پروژه های بهبود برای تامین پایدار یوتیلیتی پرداختند.

این گردهمایی با پرسش و پاسخ مشتریان و شرکت تامین کننده به پایان رسید.

 

 

 مشتریان 21

مشتریان 9
مشتریان 8
مشتریان 7
مشتریان 6
مشتریان 5
مشتریان 4
مشتریان 3
مشتریان 1



مشتریان 19
مشتریان 18


مشتریان 15
مشتریان40
مشتریان 12
مشتریان 11
مشتریان 10

 

۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱
تعداد بازدید : ۳,۱۶۵
کد خبر : ۴۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید