اخبار

24 اقدام ستاد دهه فجر پتروشیمی فجر ،از همایش پیاده روی تا جشنواره ورزشی و از دیدار با خانواده شهدا تا اهدای خون به نیازمندان

24 اقدام ستاد دهه فجر پتروشیمی فجر ،از همایش پیاده روی تا جشنواره ورزشی و از دیدار با خانواده شهدا تا اهدای خون به نیازمندان
ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در پتروشیمی فجر امسال نیز مطابق سال های گذشته، برنامه های متنوعی تصویب نموده و اجرای آنها را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر،برگزاری جشنواره ورزشی فجر در "فجر" و دایر کردن نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گرفته تا تشکیل مسابقات ویژه خانواده ها و حضور در گلزار شهدا ،جزو 24 اقدام و برنامه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت است که امسال به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اجرا می گردد.

برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب شرکت که دارای ابعاد فرهنگی،اجتماعی،مذهبی و ورزشی است، به تناسب ایام شهادت حضرت زهرا _سلام الله علیها_ تصویب شده است.

این گزارش می افزاید،علاوه بر مشارکت گسترده کارکنان شرکت، همسران و فرزندان کارکنان نیز در برنامه های پیروزی انقلاب اسلامی حضور پررنگ دارند.

همچنین با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های دهه فجر شرکت تا پس از دهه فجر نیز ادامه خواهند یافت. همایش پیاده روی خانواده ها،اهدای خون به نیازمندان،دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس،برگزاری مسابقه قانون اساسی و اجرای مسابقات ویژه خانواده ها در خانه فرهنگ برخی از فعالیتهای پتروشیمی فجر در دهه پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

دهه فجر

ورزش فجر در فجر

دهه فجر1


۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۴۵
تعداد بازدید : ۱,۸۶۶
کد خبر : ۴۷۳

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
0

اطلاع رسانی شرکت فجر صفر روابط عمومی صفر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید