اخبار

شورای فرهنگ سازمانی پتروشیمی فجر با اهدافی برای آینده سازمان

شورای فرهنگ سازمانی پتروشیمی فجر با اهدافی برای آینده سازمان
با هدف پرورش فرهنگ سازمانی در پتروشیمی فجر ، شورای فرهنگ سازمانی با حضور نمایندگانی از بخش های مختلف سازمان تشکیل شده و این ساختار با روش علمی ،تلاش برای تقویت باورهای صحیح در شرکت دارد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر ،  شورای فرهنگی که از تابستان گذشته با محوریت رییس مجتمع و متشکل از اعضایی از امور، ادارات و واحدهای سازمانی مرتبط ایجاد شده، قصد دارد تا با مشارکت مدیران و کارکنان و به شکل درون زا در افق بلند مدت،باورهای صحیح سازمان را در ذهن کارکنان ایجاد نماید و سازمان را در همه جنبه های مدیریتی نظیر مشتری مداری، سودآوری ،مسئولیت پذیری و تعالی فردی به پیش برد.

بحث و بررسی درباره نگرشها و ارزشهای مد نظر کارکنان، بررسی تجارب، پژوهش ها و پیشینه فرهنگ سازمانی و چگونگی ایجاد و یا تعمیق باورهای صحیح و گفتگو درباره نحوه ارتباط فرهنگ سازمانی با اهداف و استراتژی های سازمان در نشست ها مورد کاوش قرار می گیرد و اعضا تلاش می کنند تا روشهای اجرایی دقیقی را برای آینده شرکت پیش بینی و پیاده سازی نمایند.

این گزارش می افزاید، شورا که جلسات منظم دو هفتگی دارد،اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دیگری نیز دنبال می کند از جمله تاثیر بر خانواده کارکنان و جامعه،از این جهت که ارتباط تنگاتنگی بین فعالیتهای درون سازمانی و برون سازمان وجود دارد.

farhang 1

farhang 3

۴ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۲,۱۲۱
کد خبر : ۴۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید