اخبار

پایش،سنجش رضایتمندی و ارتباط مستمر با مشتریان پتروشیمی فجر

پایش،سنجش رضایتمندی و ارتباط مستمر با مشتریان پتروشیمی فجر
مشتریان از مهمترین ذینفعان و منابع بازگشت سرمایه سازمان ها هستند
مشتریان از مهمترین ذینفعان ومنابع بازگشت سرمایه سازمان ها هستند.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر ، توجه به این بعد از ذینفعان با تدوین برنامه پایش و سنجش رضایت مشتریان بصورت سالیانه در دستور کار این شرکت قرار دارد.
این گزارش می افزاید سنجش و پایش مشتریان با هدف آگاهی و شناسایی اختلاف ارزش درک شده مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت،بخش بندی مشتریان و تعیین اهمیت هر مشتری در سودآوری سازمان و تعیین سطح رضایت کلی مشتریان انجام می گردد و از آن در تعیین" نقشه راه"  برای ایجاد شرایط سودآوری پایدار سازمان استفاده می شود.
در همین راستا، برنامه سنجش رضایت مشتریان سال 96 توسط امور بازرگانی در مدت چهار ماه انجام شده و نتایج حاصله در شورای راهبردی سازمان گزارش شد که انتظار می رود نتایج این پایش به شناخت جایگاه و اهمیت هر یک از مشتریان در سودآوری بلند مدت سازمان و تخصیص بهینه منابع در راستای افزایش رضایت آنها منجر گردد.
تحلیل و مقایسه داده های جمع آوری شده از نظر سنجی سال 96 نشان می دهد که مهمترین اولویت مشتریان، تشکیل جلسات مشترک،گردهمایی و نشست تحصصی با آنهاست. همچنین امتیاز بندی و ایجاد تمایز ،اولویت دوم نیازهای مشتریان بوده است.
بر این اساس مهمترین اولویتهای افزایش رضایت مشتریان شناسایی شده و اقدامات لازم برای افزایش رضایتمندی آنان در دستورکار قراردارد.
۲۸ آبان ۱۳۹۷ ۰۹:۰۶
تعداد بازدید : ۲,۴۴۰
کد خبر : ۴۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید