اخبار

نشست هماهنگی شوراهای فرهنگی شرکتهای تابع هلدینگ خلیج فارس به میزبانی پتروشیمی فجر

نشست هماهنگی شوراهای فرهنگی شرکتهای تابع هلدینگ خلیج فارس به میزبانی پتروشیمی فجر
نشست هماهنگی و نظارت بر شوراهای فرهنگی شرکتهای تابع هلدینگ خلیج فارس مستقر در منطقه ویژه اقتصادی دوشنبه 17 مهرماه برگزار شد .

نشست هماهنگی و نظارت بر شوراهای فرهنگی شرکتهای تابع هلدینگ خلیج فارس مستقر در منطقه ویژه اقتصادی دوشنبه 17 مهرماه برگزار شد .

هدف از تشکیل این جلسه که با حضور مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ خلیج فارس و رییس شورا ، تعدادی از مدیران عامل، مدیران منابع انسانی،روسای حراست، روسای روابط عمومی ، نمایندگان امور بانوان و ائمه جماعات شرکتهای تابعه در منطقه به میزبانی پتروشیمی فجر برگزار شد، هم افزایی ،تبادل تجربیات و ارتقای دانش و مهارتهای فرهنگی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر، در ابتدای نشست،جواد گلی رییس شورای فرهنگی صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تاکید بر "شناخت وضعیت موجود"  عنوان کرد: به منظور یکپارچه سازی،پس از ابلاغ دستورالعمل های لازم هم اندیشی صورت گیرد ، آنگاه ماموریت ها تدوین شده و تقویم اجرایی و برنامه فرهنگی با محوریت خانواده و بهبود وضعیت برنامه های فرهنگی و اجتماعی در شرکت ها اجرا و پایش گردند.

این گزارش می افزاید غلامعلی زال خانی مدیرعامل پتروشیمی فجر ضمن مقایسه تطبیقی برخی فعالیتهای فرهنگی ،اجتماعی و مذهبی  گفت : در کارهای فرهنگی به شکلی فعالیت کنیم که مولد  و بدون وابستگی به سازمان باشد ،

  فرهنگ مشارکتی و لزوم شناخت صحیح نیازها  از تاکیدات سید حسن تقوی گنجی مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در این نشست بود.

 همچنین در ادامه ، عبدالرضا غلامی مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی " دانش محور" بودن فعالیتهای فرهنگی و ارتقای فرهنگ سازمانی را ضروری دانست. وی در ادامه با اشاره به مولد بودن زیرساختهای بوجود آمده توسط این شرکت اظهار نمود تقویم فرهنگی سالانه منطقه با مشارکت و دریافت نظرات گروههای کارشناسی  روابط عمومی بهبود یافته و همچنین قابلیت ارتقا دارد.

پس از استماع نقطه نظرات شرکت کنندگان در جلسه ،دکتر مرویان  حسینی مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به زمینه ها و ویژگی های فرهنگی بر رویکردهای حمایتی، یکپارچگی،ارایه خدمات یکنواخت، تمرکز برتعلقات معنوی و هویت دینی و ملی تاکید کرد.

در پایان، حضار با تشکیل نشست های فصلی مطابق با چارچوب کلی شورا موافقت نمودند.
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۲۵۹
کد خبر : ۴۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید