اخبار

ممیزی مدیریت نگهداری و تعمیرات پتروشیمی فجر انجام شد

ممیزی مدیریت نگهداری و تعمیرات پتروشیمی فجر انجام شد
به منظور انطباق عملکرد سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات با استانداردهای بین المللی،ممیزی مدیریت نگهداری و تعمیرات در پتروشیمی فجر انجام شد.

به منظور انطباق عملکرد تیم مدیریت نگهداری و تعمیرات با استانداردهای بین المللی، ممیزی مدیریت نگهداری و تعمیرات پتروشیمی فجر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر، ممیزی واحدهای مرتبط با نگهداری و تعمیرات این شرکت و واحدهای پشتیبان این سیستم  در مدت دو روز انجام گرفت.

نحوه ارزیابی این گروه اعزامی از سوی امور مهندسی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مطابق چک لیست استانداردهای بین المللی نت مانند IEC60300  و IS 14242   انجام گرفته است.

این گزارش در ادامه می افزاید در نتیجه این ممیزی ،مکانیزم های مدیریت انبارها،مدیریت تجزیه و تحلیل حوادث و سیستم مدیریت درخواست فنی کار (TSR)  پتروشیمی فجر جزو بخش های مورد تقدیر تیم ممیزی بوده و از آنها بعنوان نمونه های پیشرو در صنعت یاد شد.

همچنین در جلسه اختتامیه این ممیزی که در روزهای 29 و 30 مرداد در محل مجتمع پتروشیمی فجر برگزار شد،عملکرد تیم های کاری حوزه های بهره برداری،نگهداری و تعمیرات و خدمات فنی و هماهنگی بین آنها "بسیار خوب" ارزیابی شد بطوری که باعث عملکرد مطلوب کلی شرکت شده است.

همچنین در این ممیزی ،تیم ممیزی تاکید بر استفاده از استانداردهای به روز و جهانی در مدیریت نت داشته اند تا فاصله موجود و فاصله مطلوب مدیریت نگهداری و تعمیرات در پتروشیمی فجر به حداقل ممکن برسد.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۵
تعداد بازدید : ۱,۴۱۶
کد خبر : ۴۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید