اخبار

تندیس بلورین اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت به پتروشیمی فجر رسید.

تندیس بلورین اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت به پتروشیمی فجر رسید.
پتروشیمی فجر به عنوان یکی از شش نماینده صنعت پتروشیمی در اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت کشور ،تندیس بلورین این جایزه را دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر،پیرو موفقیت این شرکت در دریافت تندیس بلورین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، و با حضور همزمان در اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت توانست با امتیاز بالایی تندیس بلورین این جایزه را از دست وزیر نفت کشور دریافت  کند.
 
آیین اختتامیه اولین جایزه شنبه 12 اسفند در سالن همایش های تخصصی صنعت نفت در تهران و با حضور وزیر نفت،معاونان وزیر در شرکتهای  نفت،گاز ،پالایش و پتروشیمی و اساتید حوزه مدیریت و مدیران عامل شرکتهای حاضر در جایزه تشکیل شد.   
 
به گزارش شانا، نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت که برآیند کار کارشناسی متخصصان ستاد و چهار شرکت اصلی و الگوبرداری از مدل‌ها و استانداردهای معتبر بین المللی است، به منظور پیاده سازی و گسترش فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر در مجموعه صنعت نفت، از طرف وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان و مدیران کل و روسای واحدهای مستقل ستادی ابلاغ شده است.
در ادامه گزارش شانا امده است که دبیر جایزه موظف شده است تا اقدام‌های لازم به منظور ثبت جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در فهرست جوایز مورد تائید بنیاد مدیریت کیفیت اروپا و دیگر نهادهای معتبر بین المللی مرتبط را پیگیری کند.
 
روابط عمومی پتروشیمی فجر ادامه می دهد، مطابق نظام نامه جایزه_ که مدل علمی آن مطابق مدل سرآمدی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا بوده و اسفند ماه سال گذشته ابلاغ شده است_ شناسایی،معرفی و قدردانی از واحدهای برتر حوزه صنعت نفت با هدف بستر سازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری،تشویق شرکتها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود،ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان های موفق و توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ بهبود مستمر و توسعه توانمندی صنعت نفت ایران از اهداف این جایزه است.
 
به گفته اکبری دبیر جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت،بیش از ۵۰ هزار نفر ساعت ،کار ارزیابی برای ۱۶ شرکت منتخب از میان صنایع بزرگ نفت، گاز ، پتروشیمی و پالایشگاهی برای تعیین جایگاه شرکت‌های حاضر صرف شده است.از این تعداد، ۱۰ شرکت شایسته دریافت تندیس ،۴ شرکت حایز کسب گواهینامه پنج ستاره و دو شرکت موفق به دریافت لوح سپاس شدند.

 

تصاویری از اختتامیه مراسم

 

 

 

 

 

 

 

 

 تندیس بلورین اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر4

تندیس بلورین اولین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر + دسته جمعی

 

 

 

 

 

 

 

>
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۲۰:۱۷
شانا |
تعداد بازدید : ۱,۱۱۰
کد خبر : ۴۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید