اخبار

کاروان ورزشی بانوان فجر افتخار آفرید

کاروان ورزشی بانوان فجر افتخار آفرید
بانوان ورزشکار زیر 26 سال شرکت پتروشیمی فجر، در مسابقات صنایع پتروشیمی با 2 جام و چندین مدال قهرمانی به خانه برگشتند.

بانوان ورزشکار زیر 26 سال شرکت پتروشیمی فجر، در مسابقات صنایع پتروشیمی با 2 جام و چندین مدال قهرمانی به خانه برگشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، در مرداد ماه 95، مسابقات ورزشی بانوان زیر 26 سال جام صنایع پتروشیمی برگزار شد که تیم های والیبال، شنا، پینگ پنگ و شطرنج برای شرکت در این مسابقات به همدان اعزام شدند. در این مسابقات، فرزندان فجر افتخار آفرین بودند و با دو جام و مدال‌های قهرمانی به خانه بازگشتند.

تیم والیبال دختران شرکت پتروشیمی فجر، موفق شد مقام دوم مسابقات صنایع را از آن خود کند؛ اعضای این تیم زهرا جلالی، مارال حیدری، فرزانه شهریاری، فاطمه سبتاوی، غزال حیدری، مارال رضایی، فاطمه عکاشه، فاطمه حسن زاده، سلاله حسینی، پریا سامنی و طلیعه اسکندری بودند که به مربیگری خانم سلطانی و سرپرستی خانم کریمی در مسابقات حضور داشتند.

 تیم پینگ پنگ دختران پتروشیمی فجر نیز موفق شد مقام سوم مسابقات صنایع را از آن خود کند که اعضای تیم سپیده زال خانی، ستاره زال خانی، لیدا اکبری و عسل خسروی نژاد بودند و با مربیگری خانم حاصلی و سرپرستی خانم مگطاعی در این مسابقات حضور یافتند.

تیم شنای دختران پتروشیمی فجر با داشتن 5 نفر عازم مسابقات شد و توانستند در مسابقه شنای امدادی قهرمان شده و 5 مقام اول انفرادی کسب کنند. مینا فتح الهی (2 مقام اول انفرادی)، مریم فتح الهی (2 مقام اول انفرادی)، یاسمن صفار (1 مقام اول انفرادی)، عسل صفارنژاد و درسا گشتاسبی اعضای این تیم بودند که به مربیگری خانم مزرعه و سرپرستی خانم صفار در این رقابتها حاضر شدند.

۱۶ آبان ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۸۹۴
کد خبر : ۳۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید