اخبار

هدف؛ تیم ملی والیبال ایران

هدف؛ تیم ملی والیبال ایران
هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

گفت و گویی با والیبالیست های این شرکت، که در مسابقات صنایع امسال مقام دوم را ازآن خود کردند، داشتیم که در زیر می خوانید:

ابتسام سلطانی مربی بین‌المللی والیبال است که 20 سال تجربه بازی والیبال دارد و به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده است. این مربی جوان و پرانرژی با مدرک لیسانس تربیت بدنی، 5 سال است که با شرکت پتروشیمی فجر همکاری دارد و در این مدت تیم والیبال فجر توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند.

ابتسام سلطانی: «می خواهم تیم اتحاد داشته باشد و بچه ها در سطح کشور مطرح شوند. امکانات حال حاضر بسیار بهتر از گذشته است و می خواهم با همکاری مسئولان و خانواده ها تیمی با اخلاق و خوب داشته باشیم که در سطح کشور مطرح باشد. بد نیست بدانید؛ مقام سوم زیر 18 سال، مقام سوم زیر 26 سال، مقام اول جام شهدا و مقام دوم زیر 26 سال در مرداد ماه امسال اوج شکوفایی و پیشرفت تیم والیبال شرکت پتروشیمی فجر را به نمایش گذاشت.»

فاطمه عکاشه دختر 22 ساله ای که مربیش او را امتیازآورترین فرد تیم در مسابقات صنایع مرداد ماه امسال معرفی کرد.

فاطمه عکاشه: «دو سال است در تیم والیبال منطقه ویژه عضو شده ام و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی مهندسی صنایع هستم. پیش از این آمادگی جسمانی کار می کردم اما اکنون اردوی تیم ملی در والیبال بزرگترین هدفم است. دو سال است که فشرده والیبال تمرین می کنم و مرداد امسال اولین دوره ای بود که در مسابقات شرکت کردم که تجربه ای فوق العاده بود.»

زهرا جلالی دختر 19 ساله ای که عاشق والیبال است و 8 سال تجربه توپ زنی در این رشته را دارد. والیبال را رشته ورزشی آدمهای باهوش می داند و به گفته خودش اگر چه می خواهد پزشکی بخواند اما والیبال و ورزش را کنار نمی گذارد.

زهرا جلالی: «5 سال است که برای صنایع پتروشیمی بازی می کنم و دومین بار است که برای شرکت پتروشیمی فجر بازی کردم. سطح مسابقات صنایع امسال بسیار بالا بود و بچه های تیم ما به دلیل فصل امتحانات و کنکور از هماهنگی کمتری برخوردار بودند، چون بعضی ها در یکی دو روز آخر به تیم ملحق شدند که اگر زمان بهتری بود قطعا مقام اول از آن تیم ما بود. اخلاق تیمی عالی بود و این امر سبب شد تا مقام دوم را در مسابقات کسب کنیم.»

مارال حیدری نیز دیگر عضو این تیم بود که 14 سال سن دارد. او در خانواده ای کاملا ورزشی بزرگ شده است که نشریه بامداد روابط عمومی پتروشیمی فجر پیش از این با آنان گفت و گوی مفصلی داشته است.

مارال حیدری: «سطح مسابقات امسال خیلی خوب بود. ما هم تلاش بسیاری برای مسابقات صنایع داشتیم. در گرما و ماه رمضان با زبان روزه، روزانه تمرین داشتیم با وجود سختی، اما با عشق و شوق می آمدیم. بهترین بازیکنها در این مسابقات بودند که خدا رو شکر ما توانستیم خود را خوب نشان دهیم. امیدوارم شرکت فجر این موقعیت را برای ما فراهم کند که در مسابقات لیگ هم شرکت کنیم و در سطح استان بازی کنیم نه تنها در سطح مسابقات صنایع.»

گفتگو از نادیا زهیری، روابط عمومی

۱۶ آبان ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۶۰۵
کد خبر : ۳۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید