اخبار

تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از پتروشیمی فجر

تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از پتروشیمی فجر
چند مقام ارشد کمیته امداد امام کشور، استان و شهرستان، ضمن حضور در شرکت پتروشیمی فجر، لوح سپاسی را به مدیرعامل این شرکت اهدا کردند.

چند مقام ارشد کمیته امداد امام کشور، استان و شهرستان، ضمن حضور در شرکت پتروشیمی فجر، لوح سپاسی را به مدیرعامل این شرکت اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، هیاتی متشکل از معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان، معاون توسعه مشارکتها و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خوزستان به همراه رئیس کمیته امداد شهرستان بندرماهشهر در دفتر مدیرعامل این شرکت حضور یافتند.

هدف از این حضور، تقدیر از اقدامات قبلی پتروشیمی فجر و تشویق به افزایش مشارکت این شرکت در اجرای طرح های کمیته امداد امام بود. معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کشور در این جلسه، فقر کشور را دارای زایش درونی عنوان کرد و گفت: غیر از تولید فقر از فقر، فقر نیز به نوبه خود در حال تولید خروجی های منفی دیگری است. امروز رابطه فقر با فساد، بزهکاری، امنیت و فروپاشی خانواده ها زیاد است.

علی محمد ذوالفقاری، قیمت تمام شده ی فقر برای جامعه را بسیار بیشتر از نیاز مالی فقرا دانست و خاطر نشان کرد: حجم منابع موجود با میزان نیاز ما تفاوت دارد. توسعه در مناطق جغرافیایی تک بعدی اتفاق نمیافتد و توسعه ی پایدار همواره بایستی متوازن باشد.

ذوالفقاری، شرکت پتروشیمی فجر را به مشارکت در طرح های جدید این کمیته دعوت کرد و تصریح کرد: 45 درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام در سن اشتغال هستند که میتوان از طریق ایجاد اشتغال به آنها کمک کرد.

در پایان غلامعلی زال خانی ،رییس مجتمع پتروشیمی فجر،ضمن تاکید بر لزوم توانمندی خانواده های بی بضاعت،به فعالیتهای پتروشیمی فجر در راستای توانمندسازی و مشارکت با کمیته امداد با هدف کارآفرینی و بازتوانی اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و توسعه همکاری با کارگاههای نیازمندان تحت پوشش آن اداره،از جمله کمک به تهیه لباس کار کارکنان شرکت از طریق آن کارگاهها را نمونه ای از توجه به توانمندسازی دانست.

در سالهای اخیر شرکتهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در قالب یک شورای راهبردی، مسئولیت اجتماعی خود را را همسو، متمرکز و هدفمند کرده و از طریق این شورا، در سال گذشته از محل اعتبارات خارج صنعت، 5 میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت نموده اند.

شرکت پتروشیمی فجر یکی از اعضای فعال شورای راهبردی عملیات غیر صنعتی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.

در پایان این نشست، به پاس خدمات و حمایتهای پتروشیمی فجر از طرف کمیته ی امداد امام خمینی (ره) لوح سپاس به مدیرعامل و رییس مجتمع این شرکت اهدا شد.

۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۴۲
کد خبر : ۳۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید