اخبار

«بفجر» نمادی موفق در بازار بورس، این بار در نمایشگاه

«بفجر» نمادی موفق در بازار بورس، این بار در نمایشگاه
شرکت پتروشیمی فجر که با نماد بفجر در بازار بورس حضوری قدرتمند دارد، در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه تهران حضور یافت.

شرکت پتروشیمی فجر که با نماد بفجر در بازار بورس حضوری قدرتمند دارد، در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه تهران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، این شرکت که یکی از شرکتهای موفق بورس محسوب می شود در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه نیز حضوری پر رنگ داشت.این حضور در غرفه ای متشکل از چهار  شرکت تولیدی و غیر تولیدی تابع شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در بازار سرمایه فعال هستند,بصورت متمرکز رخ داد.

در پایان بهمن ماه 1394 عرضه اولیه 200 میلیون سهم پتروشیمی فجر به قیمت 11500 ریال باعث شد که درآن روز، رشد بازار بورس روند صعودی به خود بگیرد و گفته می شود روزی که سهام پتروشیمی فجر عرضه شد فروش آن به یک ربع ساعت هم نرسید و این عرضه باعث اقبال سرمایه گذاران در بازار و ورود نقدینگی جدید در بازار آن روز شد.

این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگها های بین المللی تهران برگزار شد، صبح یکشنبه (20 تیرماه) با حضور اسحاق جهانگیری  معاون اول رییس جمهور  و علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی افتتاح شد  و به مدت 4 روز پذیرای علاقمندان به فعالیت های اقتصادی در سه حوزه بانک، بورس و بیمه بود.

مهمترین مشخصه و وجه تمایز نمایشگاه نهم نسبت به هشت دوره گذشته، بعد بین المللی آن است. طیف گسترده مخاطبین بازار سرمایه عملکرد یکساله ی نهادهای مالی و مجموعه های فعال در حوزه های مختلف مالی و سرمایه گذاری از جمله آموزش و ترویج شیوه های برتر سرمایه گذاری را در این فرصت نمایشگاهی محک می زنند .

مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه گفت : این گونه نمایشگاهها فرصتی است تا از تجارب و موفقیت های شرکت ها و کشورهای موفق در عرصه های مختلف بانکداری ، بورس و بیمه استفاده شود.

در این مراسم محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بیش از 400 شرکت در سازمان بورس پذیرفته شده اند و 500 نهاد مالی در حال خدمت رسانی در بورس به مردم هستند، گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید ارزش شرکتهای پذیرفته شده در بورس 250 هزار میلیارد تومان بود که هم اینک به 560 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با تقدیر از خبرنگاران و رسانه ها برای پوشش اخبار این نمایشگاه 4 روزه گفت: بعد از خبرهای ورزشی، خبرهای بورس، بانک و بیمه پرطرفدارترین خبرهای کشور است.

بعد از این سخنان از فعالان رسانه ای و خبرنگاران و گزارشگران فعال حوزه بورس، بانک و بیمه با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

شرکت پتروشیمی فجر به موجب مصوبه و صورتجلسه هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در مورخ اسفند 93 در فهرست بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و در 1394 به عنوان چهارصد و نود و پنجمین شرکت پذیرفته شده در بورس در بخش تامین برق، گاز و آب و گروه (تامین برق، گاز، بخار و آب گرم) و طبقه ی (تامین بخار و آب گرم) با نماد (بفجرBefajr ) در فهرست نرخهای تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

۲۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۹۷
کد خبر : ۳۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید