اخبار

جوابیه روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر به ادعای ایلنا

جوابیه روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر به ادعای ایلنا
روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر در پاسخ به ادعای غیرواقعی خبرگزاری ایلنا، در خصوص اعتصاب کارگران آن شرکت، ضمن اعتراض به انتشار این خبر، اقدام به تهیه جوابیه نمود.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر در پاسخ به ادعای غیرواقعی خبرگزاری ایلنا، در خصوص اعتصاب کارگران آن شرکت، ضمن اعتراض به انتشار این خبر، اقدام به تهیه جوابیه نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، پس از انتشار خبر غیر واقعی اعتصاب کارگران پیمانی این شرکت در خروجی خبرگزاری ایلنا، روابط عمومی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی اقدام به تهیه پاسخ مشروح به این ادعا نمود.

در این جوابیه ضمن رد ادعای ایلنا و ارائه جزئیاتی در خصوص نحوه ی اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت پتروشیمی فجر، به ایلنا توصیه شده است به عنوان یک خبرگزاری رسمی، پیش از انتشار خبر، از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.

متن جوابیه‌ی این شرکت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مدیرعامل محترم خبرگزاری ایلنا

با سلام

 احتراما، عطف به خبر منتشره در تاریخ 1/9/93 با موضوع "کارگران پیمانی پتروشیمی فجر دست از کار کشیدند" در خروجی وبسایت ایلنا، ضمن ارسال جوابیه، خواهشمند است مقرر فرمایید موارد ذیل طبق ماده 23 قانون مطبوعات در آن سایت درج شده و به اطلاع عموم برسد:

1-     هیچ گونه اعتصابی در روز یاد شده و یا روزهای منتهی به آن روز صورت نگرفته است. این خبر ،علی رغم توضیحات تلفنی و درخواست بازنگری در منابع خبری آن خبرگزاری مطرح شد،که غیر واقعی و نادرست و کذب محض است.

2-     پاداش بهره وری نفت، بلافاصله پس از ابلاغیه وزارت نفت، در تاریخ 3/8/93 در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی فجر به جای مبلغ 7500000 ریال، 8000000 ریال(هشت میلیون ریال) مصوب گردید و بعد از انجام کار اداری و مالی مربوطه در تاریخ 1/9/93 به حساب پیمانکار واریز شده است.لازم به ذکر است این شرکت اولین شرکتی در منطقه بوده که این مورد را مصوب نمود .

3-     پرداخت صورت وضعیت پیمانکار "رامپکو" در سالهای گذشته در بیست و پنجم هر ماه صورت می گرفت و همیشه یک ماه از مطالبات کارکنان نزد پیمانکار باقی می ماند.به تقاضای کارکنان آن پیمانکاری و بدلیل ترافیک بانکی، از سال 87 تبدیل به هفتم هر ماه و به روز شدن حقوق ماهیانه گردید. تغییر این تاریخ ،در صورت درخواست تقاضای پیمانکاری از مجاری دستگاههای نظارت، هیچ گونه مشکلی برای این شرکت ایجاد نمی کند.

4-     کارگران روزمزد برای کارهای پروژه ای موقت برای مدت زمان مشخص مشغول کار می شوند و هیچ ارتباطی با کارهای مستمر که نیروی ثابت پیمانکاری جذب می شود،ندارد.

5-     با عنایت به موارد فوق و تخدیش در حجیت خبر منتشره و ضمن آنکه این شرکت تعقیب و پیگیری سرمنشا خبر را به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب که باعث تضییع تلاش کارگران زحمتکش این شرکت پیمانکاری شده، برای خود محفوظ می دارد؛ انتظار می رود قبل از درج اینگونه اخبار، از صحت و سقم آن اطلاع لازم را بدست آورند، کما اینکه در سال گذشته خبر کذب با موضوع توقف تولید در اثر اعتصاب کارکنان نیز از سوی آن خبرگزاری منتشر شده که آثار سوء در پی داشته است. علی رغم تماس مکرر با آن خبرگزاری در روز گذشته و امروز، این خبر کذب در تاریخ 2/9/93 در خروجی آن سایت تکرار گردیده است.

باتشکر

بهنام صیفوری

رئیس روابط عمومی

۳ آذر ۱۳۹۳ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴۹۲
کد خبر : ۲۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید