اخبار

مفصل بندی کابل های فشار قوی برق توسط کارشناسان پتروشیمی فجر

مفصل بندی کابل های فشار قوی برق توسط کارشناسان  پتروشیمی فجر
برای نخستین بار در پتروشیمی فجر، مفصل بندی کابل های برق132کیلو ولت توسط کارشناسان مجتمع فجر انجام شد

به  گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر،آقای علی اصغرصفار، رئیس تعمیرات برق شرکت پتروشیمی فجر با بیان این مطلب گفت: مفصل بندی کابل های  برق  فشار قوی 132 کیلو ولت در دهه گذشته  توسط کارشناسان خارجی انجام می شد و در کشور، تنها  دو تن از کارشناسان شرکت توانیر توانایی انجام این کار را داشتند که از خدمات آنها استفاده می شد.

وی افزود: مفصل بندی کابل های برق فشار قوی توسط کارشناسان خارجی علاوه برهزینه بر بودن، از نظر زمانی نیز به صرفه نبود و خسارتهای زیادی را بر ما تحمیل می کرد؛ از این رو با تکیه بر توانایی و مهارت کارشناسان داخلی برآن شدیم تا این کار را در مجتمع پتروشیمی فجر به انجام برسانیم.

مهندس صفار با اشاره به اینکه با این کار در صورت معیوب شدن کابلهای 132 کلیو ولت منطقه ،در زمانی کمتر از20% نسبت به گذشته رفع اشکال می گردند،افزود همچنین بسیاری از مشکلات تامین برق مجموعه شرکتهای پتروشیمی در مواقع اضطراری رفع  می گردد.

ایشان نیزادامه داد: این ابتکار پتروشیمی فجر در سطح وزارت نفت منحصر به فرد می باشد.

همچنین این مهم توسط آقایان تورج طاهری و بابک سلحشور از کارکنان پیمانکار پتروشیمی فجر(رامپکو)  انجام شد.

 تورج طاهری نیز با بیان اینکه این کار برای نخستین بار در سطح وزارت نفت انجام شده، گفت: هدف از انجام آن در واقع بهبود ارتباط بین شبکه های برق نیروگاه های ناحیه یک و ناحیه دو پتروشیمی فجر  وشبکه سراسری و برق رسانی به تمام مجتمع های پتروشیمی منطقه می باشد.

وی افزود: دیگر نیازی به نیروهای خارجی و صرف هزینه های بالا برای مفصل بندی کابل های فشار قوی برق نمی باشد و این کار را می توان برای همه مجتمع های صنعت پتروشیمی، توسعه داد.

آقای طاهری ضمن تشکر از اعتماد مدیریت محترم شرکت پتروشیمی فجر به توانایی های کارشناسان داخلی، خاطرنشان کرد: این کار ارزشی ،حاصل  تلاش مجموعه همکاران در پتروشیمی فجر می باشد.

گفتنی است از  سوی مدیریت پتروشیمی فجر از این کارشناسان تقدیر به عمل آمد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴۳۸
کد خبر : ۲۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید