اخبار

مجتمع پتروشیمی فجر میزبان جمعی از کارکنان فولاد خوزستان بود

مجتمع پتروشیمی فجر میزبان جمعی از کارکنان فولاد خوزستان بود
جمعی از پرسنل و مدیران شرکت فولاد خوزستان در راستای اشاعه فرهنگ ‎H‎S‎E در میان شرکتهای دانش محور و ارتقاء سطح کمی و کیفی ارتباطات و استفاده از تجارب و دستاورهای شرکتهای مختلف، بازدیدی یک روزه از مجتمع پتروشیمی فجر انجام دادند.

روابط عمومی پتروشیمی فجر:جمعی از پرسنل و مدیران شرکت  فولاد خوزستان در راستای اشاعه فرهنگ ‎H‎S‎E در میان شرکتهای دانش محور و ارتقاء سطح کمی و کیفی ارتباطات و استفاده از تجارب و دستاورهای شرکتهای مختلف، بازدیدی یک روزه از مجتمع پتروشیمی فجر انجام دادند.
طی این مراسم که با معارفه و ارائه گزارشی  ازفعالیت ها و خدمات انجام گرفته یا در دست اجرا از  واحدهای مختلف ‎H‎S‎E در مکان سالن همایش های مجتمع در ناحیه دو آغاز گردید،کارشناسان به معرفی  و تبیین جایگاه پتروشیمی فجر به عنوان قلب تپنده منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر اشاره نمودند و با اشاره به اهمیت پایداری تولید در عین رعایت کلیه جنبه های ‎H‎S‎E بر مسئولیت خطیر اداره ‎H‎S‎E پتروشیمی فجر تاکید کردند. در ادامه روسای واحدهای بهداشت ، ایمنی و محیط زیست هر کدام بصورت جداگانه اهم فعالیت ها و برنامه های واحد های مربوطه را ارائه نمودند.
همچنین در پایان با سایت ویزیت از سایت صنعتی ناحیه یک و دو این بازدید به پایان رسید.
گفتنی است این بازدید در چهارم آذر 92 و با حضور 37 نفر از کارشناسان و مدیران شرکت فولاد خوزستان صورت گرفت.

۷ آذر ۱۳۹۲ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴۶۵
کد خبر : ۲۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید