اخبار

هیچ اعتراض یا توقف تولیدی در کار نیست

هیچ اعتراض یا توقف تولیدی در کار نیست
.. خبر توقف تولید ناشی از اعتراض نیز نادرست بوده و تولید طبق روال عادی برقرار است که البته تحقیق برای انتشار این خبر به خوبی صورت نگرفته است..

 پتروشیمی فجر با تولید کامل و طبق روال همیشگی،بدون کوچکترین خللی در تولید محصول در مدار تولید قرار دارد.

 در پی خبر خبرگزاری کار ایران،ایلنا،مبنی بر توقف تولید پتروشیمی فجر به علت دست از کار کشیدن  تعدادی از کارگران، روابط عمومی این شرکت توضیحاتی را به ایلنا ارسال نموده است.

متن کامل این  پاسخ که به منظور روشن ساختن ذهن مخاطبان رسانه ها منتشر شده است به شرح زیر است:

بسمه تعالی
توضیحاتی درباره خبر ایلنا با کد خبر: 114394

مدیر مسئول محترم خبرگزاری ایلنا
سلام علیکم
احتراما" خبر توقف تولید در پی اعتراض صنفی کارگران پتروشیمی فجر که در تاریخ دوشنبه  29/7/92 و با کد خبر114394 روی خروجی خبرگزاری  ایلنا قرار گرفته است،نیاز به توضیحاتی دارد که ضمن تشکر از خبرنگار محترم  به جهت روشن کردن ذهن مخاطبان گرامی آن خبرگزاری وزین ارائه می گردد:
1- خبر اعتراض و دست از کار کشیدن 180 نفر از کارگران پتروشیمی فجر نادرست می باشد و کلا" هیچ گونه اعتراضی در روزی که  در خبر عنوان شده یا روزهای منتهی به آن  تاریخ صورت نگرفته است.
2   -  خبر توقف تولید ناشی از اعتراض نیز نادرست بوده و تولید طبق روال عادی برقرار است که البته تحقیق برای انتشار این خبر به خوبی صورت نگرفته است.چون از سوی این شرکت، از این گزارش تضعیف روحیه در فضای کارگری و یا مطرح کردن یک شخص به زیان عموم برداشت می شود .

3- در خصوص قول مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی فجر مبنی بر پرداخت حق سختی کار ،نیز مطلب اظهار شده نادرست بوده و پرداخت حق  سختی کار در حقوق مهر ماه کارگران محترم طبق وعده داده شده ،اعمال گردیده است.

4- به منظور تعامل بیشتر با خبرنگاران  و روشن شدن مطلب ، این شرکت مطابق روند همیشگی ،آماده میزبانی و پاسخگویی به نمایندگان محترم رسانه هاست.


با تشکر
بهنام صیفوری
رئیس روابط عمومی پتروشیمی فجر

گفتنی است خبرگزاری ایلنا از قول نماینده کارگران نوشته بود:

??? کارگر پیمانی پتروشیمی فجر (شرکت کارفرما) با بهره گیری از ماده ??? قانون کار که حق تعطیل کار ضمن حضور کارگر در کارگاه و یا کاهش عمدی تولید از سوی کارگران را به رسمیت شناخته است در اعتراض به عدم دریافت حق سختی کار .. دست از کار کشید..

وی ادامه داد: مدیر عامل پتروشیمی فجر قول داده بود حق سختی کار که معادل ?? درصد مزدپایه است همراه با حقوق مهر ماه به کارگران پرداخت شود اما شرکت پیمانکاری به تعهدش در این خصوص عمل نکرده است...متن کامل خبر اینجاست  http://www.ilna.ir/news/news.cfm?id=114394  

۲۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۷۲
کد خبر : ۲۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید