اخبار

دستیار ویژه رئیس جمهور از طرحهای مهر ماندگار پتروشیمی فجر بازدید کرد

دستیار ویژه رئیس جمهور از طرحهای مهر ماندگار پتروشیمی فجر بازدید کرد
مهندس محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور در طرحهای مهر ماندگار به همراه مهندس بیات معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از طرحهای مهر ماندگار پتروشیمی فجر دیدن کردند.

مهندس محرابیان  دستیار ویژه رئیس جمهور در طرحهای مهر ماندگار به همراه مهندس بیات معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از طرحهای مهر ماندگار پتروشیمی فجر دیدن کردند.

 

روابط عمومی پتروشیمی فجر: به منظور بررسی پیشرفت طرحهای مهر ماندگار پتروشیمی فجر ،دستیار ویژه رئیس جمهور و هیئت همراه از پروژه های واحد پیش تصفیه آب، تصفیه آب و واحد تفکیک هوا در محل پروژه های توسعه بازدید کردند و با توضیحات مهندس شهریاری مدیرعامل این شرکت در جریان آخرین اطلاعات مربوط به پروژه ها قرار گرفت.

 در این بازدید که تاریخ بیستم خرداد انجام گرفت،مهندس شهریاری اظهار داشت: واحد های پیش تصفیه و تصفیه آب در سال گذشته با موفقیت راه اندازی شده که آماده افتتاح رسمی     می باشند و در حال حاضر  محصولات این واحدها به مجتمع های فرایندی منطقه ویژه اقتصادی ارسال می گردد.

مدیر عامل پتروشیمی فجر در جریان بازدید از واحد تفکیک هوای طرح توسعه اظهار داشت این واحد بیش از 96 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که واحدهای هوای ابزاردقیق و هوای سرویس آن در حال بهره برداری بوده و بخش های تولید نیتروژن و اکسیژن در مرحله پیش راه اندازی هستند که به زودی این واحدها نیز در مدار تولید قرار می گیرند.

در پایان بازدید ،مهندس شهریاری به دستیار ویژه رئیس جمهور خبر داد که توسعه واحد تصفیه پساب و کوره دوگانه سوز از دیگر پروژه های زیر مجموعه مهرماندگار این شرکت می باشند که هم اکنون تصفیه پسابهای صنعتی منطقه را به کمک واحدهای مشابه به عهده دارند.

۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۴۵۵
کد خبر : ۱۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید