اخبار

بهره برداری پروژه های پتروشیمی فجر با 330 میلیارد تومان سرمایه

بهره برداری پروژه های پتروشیمی فجر با 330 میلیارد تومان سرمایه
با اعتباری بالغ بر 330میلیارد تومان و سرمایه گذاری 123 میلیون یورو پروژه های مهم پتروشیمی فجر بزودی به بهره برداری می رسد.

روابط عمومی پتروشیمی فجر:مهندس حسین شهریاری مدیر عامل شرکت پترو شیمی فجر در نشست خبری با خبرنگاران از افتتاح پروژهای سرمایه گذاری و صنعتی در این شرکت خبر داد و اظهار داشت : این پروژ ها در دو بخش صنعتی و سرمایه گذاری با هزینه  330 میلیارد تومان و سرمایه ارزی 123 میلیون یورو  آماده بهره برداری است.

شهریاری به واحد تصفیه آب اشاره  کرد و گفت :این واحد دارای پیش تصفیه ، تصفیه‌  و  مخازن می باشد که چندین محصول تولید می نماید و این محصولات شامل آب اسمز معکوس،  آب بدون املاح و آب آتش نشانی است  که با اعتباری بالغ بر هفتصد و بیست و هشت میلیارد ریال و سرمایه گذاری 80میلیون یورو در مدت زمان سه سال با همکاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید و در آینده نزدیک افتتاح رسمی خواهد شد.

 با راه اندازی  این واحد، آب صنعتی مورد نیاز شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی تامین می گردد.

حسین شهریاری  در ادامه به واحد جدا سازی هوا  در این شرکت اشاره کرد وافزود: این پروژه در مدت 36 ماه و سرمایه گذاری 43 میلیون یورو  با همکاری کنسرسیوم داخلی و خارجی  در اردیبهشت  سال آتی(سال 92) به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است تولیدات این واحد، هوای فشرده،نیتروژن و اکسیژن مایع و گازی می باشد که جهت تامین نیاز مصارف صنایع پایین دستی پیش بینی شده است.

۹ بهمن ۱۳۹۱ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴۶۸
کد خبر : ۱۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید