اخبار

خداحافظی اولین بازنشسته با فدراسیون‌های ورزشی/ شعاعی رفت

خداحافظی اولین بازنشسته با فدراسیون‌های ورزشی/ شعاعی رفت
خبرگزاری فارس: زمان قانونی ثبت نام انتخابات فدراسیون کوهنوردی با ثبت مدارک ۹ نامزد به پایان رسید تا بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور اولین بازنشسته از ورزش خداحافظی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش سازمان بازرسی کل کشور نامه ای خطاب به وزارت ورزش و امور جوانان ارسال کرد مبنی بر این که دو شغله ها و بازنشسته ها حق شرکت در انتخابات مجدد فدراسیون های ورزشی را ندارند.

بر اساس این نامه، محمدرضا یزدانی خرم سرپرست فدراسیون کشتی، علیرضا صفارزاده رئیس فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی و محمود شعاعی رئیس فدراسیون کوهنوردی حق شرکت در انتخابات مجدد این فدراسیون را نداشتند.

هر چند به نظر می‌رسد تلاش‌های محمدرضا یزدانی خرم برای کسب مجوز به منظور حضور مجدد در انتخابات نتیجه داده است، چرا که وی هفته گذشته در محل فدراسیون حاضر شده و مدارک خود را ثبت کرد. با این وجود هنوز هیچ کدام از مسئولین وزارت ورزش و امور جوانان تا به امروز (شنبه) در این خصوص اظهار نظری نکرده اند.

در پایان ساعت اداری روز چهارشنبه گذشته با وجود اتمام زمان ثبت نام فدراسیونهای کشتی، کوهنوردی و چوگان وزارت ورزش مجددا تا روز شنبه ?? آبان این زمان را تمدید کرد. با این حال محمود شعاعی به عنوان اولین بازنشسته ترجیح داد تا از حوزه ورزش نیز بازنشسته شود.

تا پایان وقت اداری امروز (شنبه) مدارک کاوه کاشفی مسئول هئیت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران، مهدی عمیدی از کوهنوردان استان خراسان رضوی و فاتح قله اورست، همایون بختیاری مسئول سابق کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون کوهنوردی، محمدتقی بهره‌ور عضو هیئت مدیره انجمن کوهنوردان ایران، رضا بهادرانی فاتح اورست، رضا زارعی مسئول کمیته کوهنوردی فدراسیون و فاتح اورست، امید آ محمدی از هیمالیا نوردان، موسوی نایب رئیس فعلی و رامین احمدی طباطبایی فدراسیون ثبت شد.
انتهای پیام/م

۲۹ آبان ۱۳۹۰ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۲۱۶
کد خبر : ۱۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید