اخبار

مدیرعامل صنایع پتروشیمی:افتخارات فجر 2، الگویی پیش روی پروژه های آتی

مدیرعامل صنایع پتروشیمی:افتخارات فجر 2، الگویی پیش روی پروژه های آتی
بیات: کسب افتخارات متعدد در اجرای پروژه فجر 2(طرحهای توسعه فجر)، موجبات رضایتمندی همه را فراهم آورده است و می تواند به عنوان الگویی مناسب در صنعت پتروشیمی معرفی گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیات: کسب افتخارات متعدد در اجرای پروژه فجر 2(طرحهای توسعه فجر)، موجبات رضایتمندی همه را فراهم آورده است و می تواند به عنوان الگویی مناسب در صنعت پتروشیمی معرفی گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در بازدیدی که از روند پیشرفت پروژه فجر 2 در منطقه ویژه اقتصادی پترویشیمی به عمل آورد اشاره کرد: توسعه پتروشیمی فجر به مثابه یک سرویس دهنده با ماهیت زیرساختی، موجب توسعه واحدهای زیادی در واحدهای پایین دست پتروشیمی خواهد شد.

عبدالحسین بیات که در راس هیئتی از مدیران و کارشناسان وارد منطقه ویژه شده بود با اشاره به تکمیل زنجیره تولید محصولات صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، کیفیت بالای فعالیتهای انجام شده در پتروشیمی فجر را موجب پایداری بلند مدت کیفیت و ایجاد ارزش افزوده چشمگیر برای این شرکت و شرکتهای پایین دستی دانست.

وی افزود: فرصتهایی برای فعالیت در بخشهای زیربنایی که زمینه ساز تولید در کشور، ایجاد و افزایش سرمایه و رشد اقتصادی ملی را موجب میشوند، توفیق الهی است و خارج از فضای کسب و کار همه شما میبایست قدر و منزلت مشارکت در این بخش از اقتصاد کشور را بدانید.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: صرفه نظر از تاخیرات کم و بیشی که به دلایل خارج از کنترل مجموعه در برخی واحدهای داخلی صورت گرفته است، در مجموع کسب افتخارات متعدد در اجرای پروژه فجر 2، موجبات رضایتمندی شایان توجهی را فراهم آورده است و می تواند به عنوان الگویی مناسب در صنعت پتروشیمی معرفی گردد.

وی ادامه داد: براساس آمار و نتایج عملی بدست آمده، پیشرفت پروژه فجر 2 به عنوان شاخصی بیانگر این نکته است که تحریم بد خواهان ملت ایران هیچگونه تاثیری بر اراده و توسعه ملت ایران نداشته است.

بیات قرار گرفتن فجر 2 در مدار تولید را شاهدی بر رد ادعای دشمنان دانست و تصریح کرد: در مدار تولید قرار گرفتن پروژه هایی چون فجر 2 شاهدی است بر رد ادعای دشمنان ایران که ادعا می کنند شکست تحریمها تبلیغاتی بی اساس است که توسط ایران انجام می شود. آنها میتوانند با زبان آمار و در عمل  و به شهادت این همه توسعه ی پربرکت در صنعت ما ببینند که اینگونه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت ها پیام آور امید، دلگرمی و افتخار برای ملت ما است که در جای جای کشور اسلامی همانند صنعت پتروشیمی شاهد موفقیت فرزندان خود هستند چرا که یکی پس از دیگری انتظارات مردم عزیز ما در این صنعت در حال تحقق است.

۱۳ دی ۱۳۸۹ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۲۲
کد خبر : ۱۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید