اخبار

نمایشگاه ره آورد هنر خانه فرهنگ پتروشیمی فجر در شهرک بعثت افتتاح شد

نمایشگاه ره آورد هنر خانه فرهنگ پتروشیمی فجر در شهرک بعثت افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر : این نمایشگاه شامل آثار هنرجویان و مربیان خانه فرهنگ پتروشیمی فجر است

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر : این نمایشگاه شامل آثار هنرجویان و مربیان خانه فرهنگ پتروشیمی فجر است.

حمدالله بختیاری گفت: این آثار که در شش ماهه نخست سال جاری تهیه شده شامل هنر ، نقاشی ، هنرهای تجسمی، مجسمه سازی ، شیرینی ، سویک ، نقاشی روی بوم ، سفال گری ، عروسک سازی ، پرده و روبان ، خیاطی ، خوشنویسی و تهیه و تدوین فیلم می باشد.

بختیاری هدف از برگزاری نمایشگاه را ارایه  دستاوردهای هنرمندان برشمرد و گفت: با توجه به تلاش هنرجویان خانه فرهنگ در طول مدت این دوره و ارایه دستاوردهای مطلوب ، با برپایی این نمایشگاه از زحمات این عزیزان به نوعی تجلیل به عمل آورده باشیم.

مسئول خانه فرهنگ تصریح کرد: ساعت بازدید این نمایشگاه 19,18 مهرماه از ساعت 8 الی 12 و 16 الی 21  که برای بازدید عموم آزاد است.

وی از آغاز مرحله دوم دوره های آموزشی خانه فرهنگ پتروشیمی فجر خبر داد و عنوان کرد: مرحله دوم دوره های آموزشی خانه فرهنگ از 20 مهرماه سال جاری آغاز می گردد. و در این دوره علاوه بر کلاس های گذشته جهت تقویت بنیه افراد شرکت کننده ، دوره های آموزشی زبان توسط مؤسسه سیمین ، آموزش رایانه ، رشته های هنری ، دوره های خیاطی در کلیه رشته ها که  زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای است و آموزش رباتیک و نجوم که با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و مردم می توانند همه روز از ساعت 8 الی 21 برای ثبت نام به دفتر خانه فرهنگ پتروشیمی فجر مستقر در شهرک بعثت مراجعه کنند و یا با شماره 29-0652424427  تماس حاصل نمایند.

۱۹ مهر ۱۳۸۹ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴۶۷
کد خبر : ۱۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید