اخبار

تداوم فجر انرژی در اجرای پایش میزان رضایت جامعه/ یازدهمین نظرسنجی هم برگزار شد

تداوم فجر انرژی در اجرای پایش میزان رضایت جامعه/ یازدهمین نظرسنجی هم برگزار شد
پایش میزان رضایت جامعه همواره به عنوان یک امر موثر در پیشرفت و بهبود عملکرد یک سازمان است. شرکت فجر انرژی خلیج فارس با برگزاری نظرسنجی از جامعه پیرامونی، میزان رضایت را سنجش کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، روش انجام این نظرسنجی به این گونه بوده که نمایندگان مردم (نهاد های عمومی،حاکمیتی، مردم نهاد و شرکت های پتروشیمی همجوار) به گروه های عمومی، حاکمیتی-حمایتی و محیط زیستی تقسیم بندی شده و با ارائه پرسشنامه های تخصصی نظرات آن‌ها درباره عملکرد شرکت فجر انرژی خلیج فارس دریافت می شود.

فجر انرژی در سال 1401 برای یازدهمین بار برای پایش عملکرد خود در ارتباط با جامعه در سال 1400 نظرسنجی را برگزار کرده است. در نظر سنجی عملکرد سال 1400 هدف رضایتمندی همانند سال های گذشته 80 در نظر گرفته شده است که پس از انجام نظرسنجی میزان رضایت کلی 78.19 درصد بدست آمده است؛ این میزان سال گذشته 79.62 درصد بوده است.

بخش محیط زیستی بیشترین میزان رضایتمندی را در کل نظرسنجی داشته است. در بخش های عمومی، حاکمیتی و محیط زیست به ترتیب 74.38 ، 63.15 ، 82.83 درصد بوده است.

بالاترین و پایین ترین امتیازهای نظرسنجی سال 1400 بدین ترتیب آمده است:

در گروه عمومی بالاترین رضایتمندی در بخش رعایت ارزش ها و کرامت انسانی بوده و پایین ترین رضایت از تصمیمات آینده و تغییرات در فجر که موثر و مرتبط با آن ها با میزان 59.11 درصد بوده است. سال گذشته در این گروه بالاترین رضایتمندی در بخش پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال تماس های تلفنی و مکاتبات شرکت با سازمان بوده و پایین ترین رضایت همانند امسال از تصمیمات آینده و تغییرات در فجر که موثر و مرتبط با آن بوده است.

در گروه حاکمیتی-حمایتی بالاترین رضایت در بخش عملکرد این شرکت در توسعه اقتصاد و آبادانی منطقه بوده و پایین ترین رضایتمندی از میزان آگاهی مخاطب از تصمیمات آینده و تغییرات در شرکت که موثر و مرتبط با آنها با میزان 47.5 درصد بوده است. در سال گذشته نیز در این گروه بالاترین رضایت در بخش رعایت ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی در شرکت فجر بوده و پایین ترین رضایتمندی همانند امسال از میزان آگاهی مخاطب از تصمیمات آینده و تغییرات در شرکت که موثر و مرتبط با آنهاست، بوده است.

در گروه محیط زیست بالاترین رضایتمندی در بخش عملکرد شرکت در توسعه و آبادانی فضای سبز بوده و پایین ترین رضایتمندی در بخش عملکرد این شرکت در دریافت و تصفیه پساب منطقه با میزان 73.46 است. در نظرسنجی سال گذشته در گروه محیط زیست بالاترین رضایتمندی در بخش عملکرد شرکت در رعایت الزامات مرتبط با آلودگی صوتی بوده است؛ شرکت کنندگان نظرسنجی در گروه محیط زیست پایین ترین میزان رضایت برای این گروه را در نظر نگرفته بودند.

همچنین با توجه به بازخوردهای جامعه، شرکت فجر انرژی خلیج فارس اقداماتی در حوزه مسئولیت اجتماعی تعریف و اجرا کرده است. تزریق برق با توان لحظه ای 500 مگاوات به شبکه سراسری در فصول گرم سال برای بهره مندی مردم منطقه، ارسال اکسیژن برای بیمارستان در اوج شیوع بیماری کرونا و ... از جمله اقدامات یک سال اخیر این شرکت بوده است.

شایان به ذکر است این شرکت به همراه دیگر مجتمع های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پروژه هایی خرسندساز تعریف و اجرا کرده است. این پروژه در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی اقتصادی بوده که در قالب 5 پروژه بزرگ اجرا شده و برای افزایش رضایت مندی جامعه محلی بوده است.

فجر انرژی همواره بر کار جمعی و اقدامات راهبردی برای توسعه و آبادانی شهرستان، در قالب شورای راهبردی مدیران عامل صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی تمرکز کرده و تاکیدی بر نگاه بلند مدت به خدمات اجتماعی دارد.

نظرسنجی 1400
 
۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۳۷
تعداد بازدید : ۳۷۴
کد خبر : ۸۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید