اخبار

کمک به توسعه صنایع پایین دستی منطقه در نشست مدیران بازرگانی و مالی صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر

کمک به توسعه صنایع پایین دستی منطقه در نشست مدیران بازرگانی و مالی صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر
جلسه مشاور مسئولیت اجتماعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با مدیران بازرگانی و مالی با محوریت خرید مسئولانه و توانمند سازی جوامع محلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت فجر، پیرو مصوبات کارگروه توسعه مطالعات و صنایع پایین دستی و میان دستی مرتبط با شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ،امروز جلسه سید رضا مرویان حسینی، استاد دانشگاه و مشاور مطالعات اجتماعی صنایع  پتروشیمی خلیج فارس با مدیران بازرگانی و مالی شرکت‌های پتروشیمی به میزبانی شرکت‌ فجر انرژی خلیج فارس برگزار شد.
 در این نشست سیاست‌ها و ابعاد خرید مسئولانه و توانمند سازی جوامع محلی حوزه مسئولیت اجتماعی صنایع پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین بر پیگیری نحوه بهره بردن و یا بازنگری آئین‌نامه‌های معاملات و ظرفیت‌های قانونی و آموزش سرمایه گذاران، سازندگان و تولیدکنندگان تاکید کردند.
همچنین آموزش مطالعات بازار و الگوهای موفق برای سرمایه گذاران و سازندگان بومی از مواردی بود که در نشست مورد تاکید قرار گرفت.
شناسایی ظرفیت‌های شهرستان بندرماهشهر در زمینه کالا و خدمات از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین در این نشست اعضای حاضر به پرسش و پاسخ پیرامون موارد مطرح شده در حوزه خرید و‌ بازرگانی پرداختند و دغدغه‌های خود در این زمینه را بیان‌ کردند. 

در پایان،اعضای جلسه ضمن گزارش نمونه های موفق و ناموفق منطقه، در تهیه حداکثری اقلام عمومی از شهرستان و توسعه این ظرفیت ها در منطقه تاکید کردند.

 

11

 

 22

۴ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۰۲
تعداد بازدید : ۲,۱۳۹
کد خبر : ۵۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید