اخبار

مرحله first fire توربین شماره 2 طرح توسعه با موفقیت انجام شد

مرحله first fire توربین شماره 2 طرح توسعه با موفقیت انجام شد
مرحله first fire توربین شماره 2 طرح توسعه با موفقیت انجام شد.
مهندس شریفی رییس سایت طرح توسعه در گفتگو با روابط عمومی پتروشیمی فجر اعلام کرد، با تلاش مداوم همکاران در طرح توسعه،در ساعت 13 روز سه شنبه 8/10/88 مرحله first fire توربین شماره 2 با موفقیت انجام شد و این توربین با دور 3000RPM راه اندازی گردید.
بر اساس این گزارش پس از عملیات تست، توربین شماره 2 سنکرون شده و به شبکه برق سراسری متصل می شود.
گفتنی است این توربین با ظرفیت 160مگاوات توان، یکی از 4 واحد نیروگاهی طرح توسعه بوده و تا زمان راه اندازی واحدهای پایین دستی، به همراه توربین شماره 1جهت تامین بخشی از نیاز برق سراسری به شبکه برق خوزستان متصل میگردد.
مرحله first fire توربین شماره 2 طرح توسعه با موفقیت انجام شد. مهندس شریفی رییس سایت طرح توسعه در گفتگو با روابط عمومی پتروشیمی فجر اعلام کرد، با تلاش مداوم همکاران در طرح توسعه،در ساعت 13 روز سه شنبه 8/10/88 مرحله first fire توربین شماره 2 با موفقیت انجام شد و این توربین با دور 3000RPM راه اندازی گردید. بر اساس این گزارش پس از عملیات تست، توربین شماره 2 سنکرون شده و به شبکه برق سراسری متصل می شود. گفتنی است این توربین با ظرفیت 160مگاوات توان، یکی از 4 واحد نیروگاهی طرح توسعه بوده و تا زمان راه اندازی واحدهای پایین دستی، به همراه توربین شماره 1جهت تامین بخشی از نیاز برق سراسری به شبکه برق خوزستان متصل میگردد.
۱۹ دی ۱۳۸۸ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴۷۷
کد خبر : ۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید