اخبار

پتروشیمی فجر میزبان هفتمین اجلاس بازرگانی و ساخت داخل

پتروشیمی فجر میزبان هفتمین اجلاس بازرگانی و ساخت داخل
هفتمین گردهمایی روسای بازرگانی و مسئولان ساخت داخل شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی به میزبانی پتروشیمی فجر برگزار شد.

هفتمین گردهمایی روسای بازرگانی و مسئولان ساخت داخل شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی به میزبانی پتروشیمی فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، شرکت کالای پتروشیمی، هفتمین اجلاس روسای بازرگانی و ساخت داخل شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را با حضور شرکتهای پالایش نفت پتروشیمی آبادان و ملی حفاری ایران به میزبانی شرکت پتروشیمی فجر برگزار کرد.

در این نشست، غلامعلی زالخانی، رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی فجر به عنوان میزبان، ضمن خوش آمد به حضار و ابراز خرسندی از برگزاری این گردهمایی کاربردی، تاکید کرد: بازرگانی از ارکان اصلی زنجیره کار می باشد و سازندگان داخلی بایستی مورد حمایت و تقویت شرکتها قرار گیرند.

این گردهمایی با هدف همگرایی، مشارکت و تسهیل فرایندهای بازرگانی بین مجتمع های پتروشیمی صورت گرفت که در آن شرکتهای پتروشیمی اروند، امیرکبیر، آبادان، پالایش نفت آبادان، بندرامام، بوعلی سینا، شهید تندگویان، رازی، شهیدرسولی، شیمی بافت، غدیر، فارابی، فجر، کارون، کالای پتروشیمی، پالایش گاز بیدبلند، لاله، ملی حفاری ایران و مارون حضور داشتند.

در این جلسه، مدیرعامل کالای پتروشیمی، ضمن تاکید بر اهمیت این گردهمایی در تسریع و رفع تنگناهای تامین کالا، گفت: شرکت کالای پتروشیمی در تلاش است ضمن ارتباط با بخش بازرگانی شرکتها سعی دارد در تامین قطعات مورد نیاز صنایع نفت و پتروشیمی همکاری فعال داشته باشد.

حسین ادیب، شناسایی اقلام مهم و حیاتی و تامین و نگهداری آنها را از سیاستهای شرکت خود عنوان کرد و افزود: از جمله برنامه های شرکت کالای پتروشیمی شناسایی اقلام غیرقابل استفاده پتروشیمی ها و سازماندهی آنها می باشد.

وی خاطر نشان کرد: این شرکت همچنین قصد دارد ضمن عقد قرارداد با سازندگان و اخذ نمایندگی از آنها، علاوه بر ارتباطات فعلی برای معرفی ایشان، با برگزاری نمایشگاه خودکفایی بستری را برای ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر تولید کنندگان با پتروشیمی ها فراهم کند.

مسائل و بررسی راهکارهای مربوط به خرید خارج، اخذ ضمانتنامه و پرداختهای ارزی، قیمت و شناسایی اقلام از جمله مباحثی بوده که در جلسات پیشین این مجمع مورد بحث و تبادل نظر شرکت کنندگان بوده است.

۴ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۷۴۰
کد خبر : ۲۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید