اخبار

جشن بزرگ روز ایمنی و تقدیر از دانش آموزان ممتاز

جشن بزرگ روز ایمنی و تقدیر از دانش آموزان ممتاز
به مناسبت روز ایمنی و تقدیر از دانش آموزان ممتاز ، روز جهانی کودک با حضور مدیران و خانواده های شرکت پتروشیمی فجر...

به مناسبت روز ایمنی و تقدیر از دانش آموزان ممتاز ، روز جهانی کودک با حضور مدیران و خانواده های شرکت پتروشیمی فجر جشن بزرگی در مجموعه ورزشی و فرهنگی شهید حقگو بندر امام خمینی برگزار شد.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی فجر اظهار داشت: این مراسم که باهنروری هنرمندان کشور و استان در سالن 2500 نفری شهید حقگو به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه ( س ) ، روز جهانی کودک ، روز دختر و همچنین تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و کارکنان نمونه ایمنی و بهداشت و آتش نشانی برگزار شد.

 بهنام صیفوری گفت: با توجه به همزمانی چند مناسبت ، این شرکت در جهت بهره مندی از این فرصت ، از دانش آموزان که در سه مقطع دبستان و راهنمایی و دبیرستان با معدل 18 به بالا و دانشجویان ممتاز و همچنین کارکنان نمونه ایمنی ، بهداشت و آتش نشانی که در هفته آن سپری می کنیم تقدیر شد و به رسم یادبود جوایز ارزنده ای به آنها اهدا شد.

صیفوری هدف از برگزاری این مراسم را نشاط بین خانواده پتروشیمی فجر عنوان کرد و افزود: در کنار تلاش خادمین این صنعت به موازات آن در خانواده کارکنان نشاط عالی ، صمیمیت ، تقدیر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز ، کارکنان نمونه ایمنی و بهداشت و همچنین با توجه به ولادت حضرت معصومه (س) این روز فرخنده ، خانواده بزرگ پتروشیمی فجر در کنار یکدیگر این روز را جشن بگیرند.

۱۸ مهر ۱۳۸۹ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۲۱
کد خبر : ۱۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید